کد خبر: 96611 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1397 - 11:56
خروج آمریکا از برجام اتحاد ملت ایران را تقویت کرد

 اتحاد خبر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه رفتار ترامپ در مذاکره برجام مورد پذیرش جامعه جهانی نیست گفت: خروج آمریکا از برجام اتحاد و انسجام ملت ایران را تقویت کرد.محمدباقر سعادت با اشاره به حرکت نابخرانه ترامپ در خروج از برجام اظهار داشت: این نوع رفتارها در جهان منسوخ شده چراکه معاهده‌های بین‌المللی دارای چارچوب خاص و دیپلماسی...

 اتحاد خبر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه رفتار ترامپ در مذاکره برجام مورد پذیرش جامعه جهانی نیست گفت: خروج آمریکا از برجام اتحاد و انسجام ملت ایران را تقویت کرد.محمدباقر سعادت با اشاره به حرکت نابخرانه ترامپ در خروج از برجام اظهار داشت: این نوع رفتارها در جهان منسوخ شده چراکه معاهده‌های بین‌المللی دارای چارچوب خاص و دیپلماسی ویژه‌ای در جهان است و خارج شدن یک‌طرفه مورد پذیرش هیچ سیاست‌مدار و دیپلمات نیست.
بوشهر|خروج آمریکا از برجام اتحاد ملت ایران را تقویت کرد

به گزارش تسنیم؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اعتراض سیاست‌مداران جهان حتی آمریکا از رفتار ترامپ در خارج شدن از برجام خبر داد و تصریح کرد: جامعه اروپا و امریکا و حتی بیش از 70 درصد مردم آمریکا نسبت به رفتار و اعمال ترامپ معترض هستند و این نشانگر این است که این نوع رفتارها عقلانی نیست.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا در مذاکره برجام شمشیر دولبه برای سر ایران گرفته بود گفت: ترامپ در جریان برجام شمشیر دولبه بر سر ایران گرفته و بلاتکلیفی خاصی ایجاد کرده بود.

 

سعادت افزود: با خارج شدن آمریکا از برجام تکلیف ایران در این معاهده بین‌المللی روشن شد چراکه قبل از خروج آمریکا نمی‌توانستیم براساس تصمیم‌گیری ترامپ تصمیم‌گیری کنیم.

 

وی، از تقویت اتحاد و انسجام ملت و مسئولان ایران اسلامی خبر دادو بیان کرد: خروج آمریکا از برجام نه تنها تکلیف ایران در این عرصه روشن کرد بلکه سبب اتحاد و انسجام  بیشتر ملت ایران شد.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ هیچ کاری از پیش نمی‌برد افزود: در برجام باید دو طرف بر تعهدات پایبند باشند ولی تنها ایران به تعهدات خود عمل کرد و آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود.

 

سعادت با بیان اینکه دولت روحانی در جریان برجام کاری شایسته و درخور تحسین ملت و مسئولان انجام داد و بیان کرد: دولت هیچ اشتباهی در مذاکره برجام انجام نداد و به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی صلح طلب و در صدد تعامل و همکاری با جهان است.

 

وی، با بیان اینکه رفتار ترامپ در خارج شدن از برجام نشان داد که آمریکا جنگ طلب است تصریح کرد: دولت روحانی در قضیه برجام به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی ایران اهل منطق، گفت‌وگو و گفتمان است و آمریکا دشمنی  خود را با ملت‌ایران اثبات کرد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96611