کد خبر: 96538 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1397 - 11:24
راهپیمایی ها و نقش وحدت شکن اقلیت کاغذ به دست!+تصاویر

اتحاد خبر-عوض صالحی: راهپیمایی دیروز (جمعه) فرصت دوباره ای شد تا قلیل افراد با گرایش سیاسی خاص، عقده گشائی کنند و های های فریاد بزنند و شعارهای ساختار شکنانه و خارج از اهداف راهپیمائی بدهند و... افراد کاغذ بدست که راهشان، مسیرشان، هدفشان و شعارشان با مردم و کلام و شعار و خواست مردم اختلاف و فاصله فاحشی داشت....

*عوض صالحی

 

راهپیمایی دیروز (جمعه) فرصت دوباره ای شد تا قلیل افراد با گرایش سیاسی خاص، عقده گشائی کنند و های های فریاد بزنند و شعارهای ساختار شکنانه و خارج از اهداف راهپیمائی بدهند و طبق مرسوم سایر مراسمات به تهاجم برخواستند تا مناسبت را چون 9 دی ها به خواست و میل خود مصادره کنند.


افراد کاغذ بدست که راهشان ، مسیرشان ، هدفشان و شعارشان با مردم و کلام و شعار و خواست مردم اختلاف و فاصله فاحشی داشت.
عده ای شعار مرگ بر امریکا نمیدادند و شعار از بلندگو که پخش میشد او فقط آموخته که مرگ بر روحانی و دولت بگوید به ایشان گفتم شعار بلند گو مرگ بر امریکاست؟ ایشان گفت مرگ بر ...


مراسم امروز مرگ بر امریکاست؟

میگفت مرگ بر ...


اینان که هیچ وقت نفهمیدند و نخواهند فهمید که راهشان از مردم که نه از رهبری هم جداست از خواست رهبری و انقلاب و اهداف نظام جداست.
وحدت را نیاموخته اند و نخواهند آموخت
دشمن را نشناخته اند و نخواهند شناخت
وجودشان و حضورشان همیشه خسارت محض است برای نظام .


آنانکه که سرنوشتشان همچون سران گروهک انحرافی معلوم است همان خطند با کمی پوشش و استتار .


کاغذ پاره های در دستانشان و شعارهای خارج از مصالح انقلابیشان هیچ چیز  را بنفع انقلاب و نظام عوض نخواهد کرد بلکه خسارت خواهد بود.


امروز وقتی شعارهای انقلابی از تریبون مصلا تمام شد و مردم قیام کردند تا نماز را اقامه کنند خود محورها و میل اندیشان و متصرفین و ابن الوقتها شعارشان را سردادند تا خودشان را بنمایانند که مثل 9 دی و روز قدس و 22 بهمن ها با عدم همراهی مردم مواجه شدند .



قلیل افرادی که هیچگاه با مردم وهمراه مردم نبودند؛ بلکه میخواستند با کاغذ هایشان در میان انبوه جمعیت تصویر بگیرند و اینگونه بنمایند که شعار مردم این بود که واقعا نبود مردمی که از میانه راه برمیگشتند و گلایه میکردند، مردمی که به قیام نماز ایستاده بودند و از این نوع رفتار ناراضی و گلایه مند بودند.

همانطور که دیدید ماهیت وهابیون و سعودیها در پیوند با صهیونیستها برای جهان اسلام روشن و آشکار شد    این بار از آشکار شدن پیوند حقیقی این نوع تفکر و هم خوانی و هم صدایی و تلاشهای بی وقفه اشان با سعودیها و اسرائیل و نمایندگان کنگره و لابی صهیونیستها ابتدا در عدم تصویب برجام و پس از ان بی اثر و عدم اجرای آن و با امدن ترامپ وعده خروج از برجام و پاره کردن آن را داده بودند اینک اشکار است که هم مخالفین و همپیمانان داخلی و هم خارجی بشکن میزنند که برجام رفت.
وبلندگوهای تبلیغاتی گروه همیشه انحرافی با دشمن خارجی هم صدا شده اند.
تا از این حادثه به زعمشان خوش یُمن برای کسب آراء تبلیغاتی آینده بهره ای ببرند.
و گرنه کشوری که امروز دشمنانی دارد که در همه ایده ها و تفکرات و منافع و خصومتشان با جمهوری اسلامی به وحدت و اشتراک رسیده اند و در این دشمنی مشترک نیاز به ملت و وحدت و تفکرات مشترک دارد در شعارهای راهپیمای بجای شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل و آل سعود شعارهای سخیف، هنجارشکن و ساختار شکن بدهند شعار مرگ بر سران نظام بدهند و با دسته نوشته هایشان در این روز عملکرد دولت را نقد کنند.
در دستتان نمک نیست که میپاشید بلکه عسل است که در دهان هم فکران و دشمنان خارجی این ملت میریزید.
آنان خوشحالند که با یک تیر چند نشان را میزنند که نشانشان اقدامات شما علیه دولتتان است. نمیدانید که جمعی از شما ندانسته و جمعی دانسته و هدف دارید نظام را تضعیف میکنید
روز به روز زاویه ها تان با رهبری با ملت و کشور و اهداف نظام بیشتر و بیشتر میشود.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ...../د







لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96538