کد خبر: 96437 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1397 - 13:31
اختصاصی/معاون سیاسی فرمانداری دشتستان:
متکدیان و کودکان کار سطح شهرستان ساماندهی می شوند+تصاویر

اتحاد خبر: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در جلسه ساماندهی متکدیان و نیز کودکان کار و خیابانی شهرستان دشتستان که صبح روزچهارشنبه(۱۹/۲/۹۷) در محل فرمانداری برگزار گردید, اظهار داشت: معضل حضور متکدیان و کودکان کار و خیابانی در چهارراه ها و میادین شهرهای مختلف شهرستان بویژه شهر برازجان, چهره نازیبایی...

اتحاد خبر: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در جلسه ساماندهی متکدیان و نیز کودکان کار و خیابانی شهرستان دشتستان که صبح روزچهارشنبه(۱۹/۲/۹۷) در محل فرمانداری برگزار گردید, اظهار داشت: معضل حضور متکدیان و کودکان کار و خیابانی در چهارراه ها و میادین شهرهای مختلف شهرستان بویژه شهر برازجان, چهره نازیبایی به شهر بخشیده و بسیاری از مردم از وضعیت موجود گلایه مند هستند.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،وی از دستگاههای متولی خواست تا با اراده کافی و دلسوزی در جهت سالم سازی محیط زندگی شهری و روستایی و ساماندهی این افراد اقدام نمایند.



دکتر لقمان زاده در ادامه افزود: به همراه شهرداری های سطح شهرستان, فرماندهی انتظامی, اداره بهزیستی و کمیته امداد امام(ره)  و با رویکردی اجتماعی و نرم در ریشه کن کردن معضل متکدیان و کودکان خیابانی گام خواهیم برداشت و البته که در این میان به شدت نیازمند همراهی و همکاری شهروندان عزیزمان هستیم.

معاون سیاسی فرمانداری اضافه نمود: باید  نگاهی علمی, عاطفی و انسان دوستانه به کودکان کار داشت و این کودکان مورد پذیرش و محبت قرار گیرند.
جواد لقمان زاده در ادامه با اشاره به این مطلب که همه کودکان کار و خیابانی ایرانی و اتباع خارجی سطح شهرستان با تلاش بهزیستی شناسایی شده اند گفت: بزودی کمیته امداد  و بهزیستی نسبت به اعمال حمایتهای لازم از خانواده های تحت پوشش که دارای کودکان کار و خیابانی هستند اقدام خواهند کرد.




لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96437