کد خبر: 95823 ، سرويس: گزارش و گفتگو
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1397 - 08:18
جزئیات ضرب و شتم فجیع معلم خوزستانی

اتحاد خبر: جزییات ضرب‌وشتم معلم روستاي دهكده از شهرستان حميديه توسط پدر یک دانش‌آموز

اتحاد خبر: جزییات ضرب‌وشتم معلم روستاي دهكده از شهرستان حميديه توسط پدر یک دانش‌آموز

ضربات پنجه بوکس بر صورت معلم فیزیک

به گزارش روزنامه «شهروند»؛ مديركل آموزش‌وپرورش استان خوزستان: دانش‌آموز به كلاس درس برمي‌گردد

 

بخشی از گفتگو با وی را در ادامه می خوانید:

 

ماجراي مدرسه روستاي «دهكده» در شهرستان «حميديه» خوزستان چه بوده است؟

در كلاس درس فيزيك «مرتضي» شروع به شيطنت مي‌كند كه معلم براي برخورد او را به دفتر مدرسه راهنمايي مي‌كند و به ارايه ساير مطالب درسي مي‌پردازد. «مرتضي» به جاي مراجعه به دفتر مدرسه با والدينش تماس مي‌گيرد و ماجرا را تعريف مي‌كند و بعد از دقايقي پدر دانش‌آموز به همراه دو نفر ديگر خود را به مدرسه مي‌رسانند و مستقيما به كلاس درس رفته و معلم را با پنجه بكس مورد ضرب‌وشتم قرار مي‌دهند.

 

مورد انضباطي دانش‌آموز چه بوده است؟ آيا اين بار اول بوده كه «مرتضي» دچار بي‌نظمي مي‌شده است؟

تأخير در حضور در كلاس درس كه معلم براي بهم نخوردن نظم كلاس او را به دفتر مدرسه راهنمايي مي‌كند. «مرتضي بيت‌سياح» اولين‌بار نبود كه نظم كلاس را بهم‌ مي‌زد و سابقه شيطنت را در كلاس‌ درس داشته است. درواقع دانش‌آموز ناآرامي است.

 

آيا ضاربان دستگير شده‌اند؟

بله، ضاربان دستگير شده‌اند. خود من با سردار عباس‌زاده ارتباط مستقيم داشتم. خوشبختانه به‌موقع وارد عمل شده‌ و در اين مسأله ورود پيدا كردند و درحال حاضر ضاربان تحويل دادگستري داده شده‌اند.

 

چه سرنوشتي در انتظار «مرتضي بيت‌سياح» است؟

ما مشكلي با دانش‌آموز نداريم و بايد به مشاور معرفي شود تا اقدامات لازمي كه مشاور صلاح مي‌داند در ارتباط با ايشان انجام گيرد تا در نهايت به كلاس درس برگردد. دانش‌آموز با اوليايش تماس گرفته و اين خطا از طرف اوليا بوده و نبايد دانش‌آموز دچار مشكلي شود و ان‌شاءالله دانش‌آموز به كلاس درسش برمي‌گردد.

 

معلم فیزیک، قبل از این مرتضی را هل داده و دست او شکسته بود

ماجراي «مرتضي بيت‌سياح» به مدت‌ها پيش برمي‌گردد. آنطور که موسي سعيدي، مدیر مدرسه می‌گوید، «مرتضي» دانش‌آموز ناآرامي است: «او قبلا از اين سر كلاس شيطنت مي‌كند و معلمش همان که حالا از پدر مرتضی کتک خورده و حال خوشی ندارد، او را هل می‌دهد و عاقبت دست مرتضی می‌شکند؛ البته «مرتضي جرفي» معلم او ‌سال اول تدريس‌اش بود و تجربه زيادي در كلاس‌داري نداشت. اين اتفاق ١٥ فروردین امسال در مدرسه افتاد كه به موجب آن اهالي در مدرسه تجمع كردند و با صحبت‌كردن توانستيم آنها را آرام كنيم. قرار بر اين شد تا از طريق قانوني اين مسأله را دنبال كنند؛ براي همين به اداره مراجعه و شكايتي تنظيم كردند و همان‌جا ماجرا ختم به خير شد.

 

گفته مي‌شود مصالحه شده بود.» او ادامه می‌دهد: «البته ماجراهاي اين دانش‌آموز به اينجا ختم نمي‌شود و دوباره سر كلاس شيطنت‌هايش را از سر مي‌گيرد براي همين معلم از او مي‌خواهد كلاس را ترك كند و به دفتر مدرسه مراجعه كند. در دفتر مدرسه با والدينش تماس گرفتيم. اول عمويش مراجعه كرد و موضوع را توضيح داديم و خواستيم با دادن تعهد به سر كلاس برگردد اما «مرتضي» از اين فرصت استفاده مي‌كند و با شيطنت به پدرش زنگ مي‌زند و به او مي گويد که معلم دوباره تنبيه‌ام كرده است. پدر هم با عصبانيت و حالت غيرعادي با چند نفر به مدرسه آمد. با همراهان پدر گلاويز شديم و همين حين پدر «بيت‌سياح» به همراه پسرش سر كلاس رفته و معلم را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95823