کد خبر: 95697 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1397 - 08:30
طنز؛ آگهی فروش مومیایی در سایت دیوار
اتحاد خبر: احضاریه؛ فوری: به جناب رضاخان میرپنج جهت تفهیم اتهام و نیز تعیین تکلیف برخی امور ساری و جاری و رفع برخی شبهات و ابهامات در محل دفن خود ٢٤ ساعت مهلت داده می‌شود که خود را به نزدیکترین واحد پلیس معرفی و تسلیم مراجع ذیصلاح نماید.
اتحاد خبر: احضاریه؛ فوری: به جناب رضاخان میرپنج جهت تفهیم اتهام و نیز تعیین تکلیف برخی امور ساری و جاری و رفع برخی شبهات و ابهامات در محل دفن خود ٢٤ ساعت مهلت داده می‌شود که خود را به نزدیکترین واحد پلیس معرفی و تسلیم مراجع ذیصلاح نماید.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت، نظریه هرکول پوآرو: احتمال می‌دادم این جنازه مومیایی مربوط به رضا شاه نباشد، اما وقتی اخبار صداوسیما چیزی را چندبار تکذیب می‌کند شک برم می‌دارد و مجبورم هشتگ بزنم #از_پاسخ_می_مانم

 

آقای گِلام از کارتون گالیور نیز در اظهارنظری که از شبکه سی‌ان‌ان پخش شد گفت: من میدونم... همه چی آخرش سر ما مردم خراب میشه. میدونم!

دیالوگ یک طرفدار برحق آنتی نظر با یک خبرنگار:


خبرنگار: گویا جنازه مومیایی رضاخان پیدا شده.


طرفدار برحق آنتی نظر: تکذیب می‌کنیم. نخیر این مومیایی ایشان نیست.


خبرنگار: آره انگار درست گفتی. قبول. مومیای ایشان نیست.


طرفدار برحق آنتی نظر: این را هم تکذیب می‌کنیم. نخیر خود خودش است.

 

نامه فرعون به مومیایی کشف‌شده در ایران: عزیزجان شما از چه جنسی استفاده کرده بودی که این‌قدر بی‌کیفیت بود؟ من الان هزاران‌ سال میشه مومیایی شدم پیکرم آخ هم نگفته.

 

آگهی در سایت دیوار: دو جنازه مومیایی آکبند در حد نو هر دو متعلق به رضاشاه. یکی جوان‌تر، یکی مسن‌تر موجود است. به علت محدودیت تعداد به بالاترین قیمت‌های پیشنهادی فروخته می‌شود.

 

حافظ شیرازی: دل خسته من گرش همتی هست... نخواهد ز سنگین دلان مومیایی.

 

آگهی فرصت‌طلبانه: احداث انواع مومیایی در اسرع وقت پذیرفته می‌شود.

 

درددل مومیایی پیدا شده: بنده هرچه بودم الان شرم حضور دارم با این احوال در ملأعام باشم.

 

بخشی از مصاحبه رائفی‌پور: سوم اردیبهشت از قبل هم به علت سه در دو بودنش مورد علاقه گروهک‌های منحط فراماسونری بود. به نحوی که اینها در سومین روز هر دوماه یک‌بار، دو بار در روز، سه نفر را بر و بر نگاه می‌کردند. چه نشانه‌ای از این بالاتر.

 

شنود سخنان سعید مرتضوی در زندان: من قبلا هم عرض کرده بودم که اگر مرا دستگیر کنید اتفاقات عجیب‌غریبی خواهد افتاد. بفرما. دیدید؟ حالا باورتان شد؟ تا مرا گرفتند چنان مملکت به‌ هم ریخت که کسی نفهمید من الان کدام بند هستم و چه می‌کنم.

 

یک نظریه مستمر: بابا من از اول هم می‌دونستم. اینا کار خودشونه!

 

خبر از آینده: مومیایی مذکور به علت جعل نام و عنوان و نیز تشویش اذهان عمومی به پرداخت ٢٠١ هزارتومان محکوم شد.

 

تفسیر خبر: حتی مبلغ جریمه مومیایی هم از جریمه مرتضوی بیشتر است.

 

بیدل دهلوی: حوادث با طبیعت کارها دارد ملایم شو... شکست رنگ بسیار است فکر مومیایی کن./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95697