کد خبر: 95667 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1397 - 11:48
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر:
طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت می‌شود

اتحاد خبر: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت:‌ طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت می‌شود.

اتحاد خبر: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت:‌ طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت می‌شود.


به گزارش مهر، سید اسماعیل موسوی در نشست با مسئولان و استادان دانشگاه‌ خلیج فارس بوشهر تاکید بر نقش مهم مراکز آموزش عالی در تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: ایجاد کسب و کارهای نو و اقتصادی کردن فعالیت‌های خرد، گره‌های اشتغال در استان را باز می‌کند که دانشگاه‌ها در این عرصه نقش مهمی دارند.

 

وی، با اشاره به بحران بیکاری و ضرورت بکارگیری همه ایده‌ها و نوآوری‌ها در ایجاد مشاغل جدید و فرصت‌های شغلی افزود: دولت همه ابزارها و سیاستهای اقتصادی خود را بکار گرفته تا معضل بیکاری را مهار و متقاضیان و جویندگان کار را مشغول کند و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی در دستور کار قرار داده که برآیند آن چشم انداز امیدوارکننده‌ای است.

 

مدیرکل اقتصادی استانداری بوشهر با برشمردن برخی از مصداق‌های عینی از ایده و فکر جوانان این مرز و بوم که با خلاقیت خودشان زمینه کسب و کار جدید با درآمدهای مناسب را فراهم کرده‌اند اظهار داشت: امروزه بیش از هر چیزی به کار و ذهن خلاق برای پیشرفت و آبادانی کشور و استان نیاز داریم و مسولیت امروز و فردای جامعه بر دوش جوانان فعال، کوشا و نوآور قرار دارد.

 

موسوی با تاکید بر توجه به طرح‌های کارآفرینی و نقش آن در ایجاد اشتغال دانش بنیان تصریح کرد: در این راستا طرح‌های کارآفرینی دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های استان بوشهر برای ایجاد اشتغال  پایدار و دانش بنیان تقویت می‌شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد: دانشگاه خلیح فارس با تلاش استادان و دانشجویان خلاق و پرانگیزه بتواند مدیران استان را در راه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کارهای نو یاری دهد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95667