کد خبر: 95654 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1397 - 10:31
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:
برنامه‌های آموزشی سمن‌ها در استان بوشهر گسترش می‌یابد

اتحاد خبر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های آموزشی سمن‌ها در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

اتحاد خبر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های آموزشی سمن‌ها در استان بوشهر گسترش می‌یابد.


به گزارش مهر، عباس برزگرزاده صبح سه‌شنبه در کارگاه تسهیل گری و فرآیندهای مشارکتی در یک فعالیت اجتماع محور محلی اظهار داشت: سمن‌ها امروزه به خوبی در جامعه نقش خود را ایفا می‌کنند و باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد  وتشکل‌های مردمی و انجمن‌های مختلف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: توانمندسازی این تشکل‌ها را به صورت جدی در دستور کار داریم.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خواستار استفاده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان از ظرفیت سمن‌ها شد و افزود: برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای سمن‌ها آماده هستیم.

 

وی بیان کرد: در سال جدید برنامه‌های آموزشی مختلف و متنوعی با توجه به حوزه تخصصی سمن‌ها در دستور کار داریم و از آموزش برای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حمایت خواهیم کرد.

 

کارگاه تسهیل گری و فرآیندهای مشارکتی در یک فعالیت اجتماع محور محلی به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با شرکت سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برگزار شد.

 

در این کارگاه، پروانه فعالیت سازمان مردم نهاد آفتاب هیرون به مدیرعامل این تشکل اعطا شد.

 

در ادامه کارگاه از شرکت کنندگان خواسته شد دوره‌های ضروری و مورد نیاز خود را اعلام کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95654