کد خبر: 95563 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1397 - 15:44
در آیین اختتامیه جشنواره سعدی مشهد مقدس؛
دو مجری دشتستانی در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور خوش درخشیدند+تصاویر

اتحاد خبر: آیین اهدا جوایز و اختتامیه هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور تحت عنوان جشنواره سعدی شامل بخش های رقابتی مختلف میان مجریان و هنرمندان عرصه اجرا و گویندگان فروردین ماه 97 به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس برگزار گردید. به گزارش «اتحاد خبر»، «حسین دهقان» و «مرتضی بهرامی» از میان ۲۵۰ مجری از ۳۱ استان ...

 

اتحاد خبر-زهره عرب: آیین اهدا جوایز و اختتامیه هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور تحت عنوان جشنواره سعدی شامل بخش های رقابتی مختلف میان مجریان و هنرمندان عرصه اجرا و گویندگان فروردین ماه 97 به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس برگزار گردید.  


به گزارش «اتحاد خبر»، هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور با حضور ۲۵۰ مجری از ۳۱ استان برگزار گردید که دو مجری جوان از دشتستان در این جشنواره خوش درخشیدند.

 

«حسین دهقان» مجری و خبرنگار توانمند دشتستانی، دارای دیپلم افتخار و مقام اول جشنواره سخنرانی پردیس تهران، گزارشگر رادیو تلویزیون، خبرنگار صداوسیما، مجری صحنه و عضو باشگاه مجریان و هنرمندان صحنه ایران می باشد که در بخش مجریان برتر هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد مقدس موفق به کسب دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر کشور این رقابت ها گردید.



همچنین «مرتضی بهرامی»،
مجری جوان و خوش آتیه دشتستانی و عضو باشگاه مجریان و هنرمندان صحنه ایران، مجری صحنه و فیلمساز نیز با رای هیئت داوران موفق به دریافت مدالیون و لوح سپاس طنازترین مجری گردید؛ بهرامی دارای لیسانس فیلمسازی و تحصیل کرده رشته سینما می باشد.

حسین دهقان پس از اختتامیه این رقابتها در مصاحبه با خبرنگار "اتحاد خبر" با اعلام اینکه رقابتها با حضور چهره های شاخص اجرای کشور و در سطح بسیار بالایی برگزار شده است، افزود: از اینکه توانستم در دومین جشنواره متوالی برای هم استانی ها ارمغان آور رتبه برتر شوم مایه مباهات و خوشحالی است و این موفقیت ها را مدیون اساتیدی هستم که همواره در این مسیر یار و یاورم بوده اند.


 

گفتنی است جشنواره سعدی به عنوان تنها همایش و گردهمایی رسمی مجریان کشور در این سطح وسیع است که همواره با استقبال قابل توجهی مواجه بوده است. هیئت داوران این جشنواره شامل از مجریان سرشناس رسانه ملی از ۱۰ استان کشور بود که استاد «شاهین بهرام نژاد» هم از استان بوشهر در هیئت داوران جشنواره حضور داشته است.

به گزارش «اتحاد خبر»، این جشنواره با حضور 250 مجری، از 31 استان کشور از 29 تا 31 فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار شد.





 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95563