کد خبر: 95502 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1397 - 19:56
به همت امور شاهد و ایثارگران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:
همایش تجلیل از فرهنگیان جانباز و کارکنان و معلمان مدارس شاهد برگزار شد+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: همایش تجلیل از فرهنگیان جانباز و کارکنان و معلمان مدارس شاهد به همت امور شاهد و ایثارگران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، عصر روز شنبه اول اردیبهشت ماه 97 در محل کانون امام خمینی برگزار گردید. به گزارش اتحاد خبر، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: استان بوشهر...

اتحاد خبر-زهره عرب: همایش تجلیل از فرهنگیان جانباز و کارکنان و معلمان مدارس شاهد به همت امور شاهد و ایثارگران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، عصر روز شنبه اول اردیبهشت ماه 97 در محل کانون امام خمینی برگزار گردید.



به گزارش اتحاد خبر، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: استان بوشهر دارای 111 شهید معلم و 471 شهید دانش آموز می باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان افزود: ماه شعبان طلیعه ماه مبارک رمضان است که توالی سه ماه پربرکت رجب، شعبان و رمضان فرصتی برای بندگان خالص و پاک است تا به درجات خلوص و نزدیکی به پروردگار عالم برسیم.



ناصر کرمی تاکید کرد: در مدارس ما تابلوی شهید و شهادت نماد پرافتخاری برای تمام کسانی است که با خلوص نیت در آن مدارس کار می کنند. همکاران ما با باورمندی در مدارس خدمت می کنند تا با همکاری اولیاء و سایر مسئولین رسالت آموزش و پرورش به نحو مطلوب تری انجام شود.

سیدحسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: خداوند بزرگ را به واسطه نعمات بیکرانش شکرگزاری و به روح شهدای گرانقدر راه آزادی، به خصوص شهدای 8 سال دفاع مقدس درود می فرستیم.

وی ادامه داد: امروز 45 نفر از جانبازان عزیز و همکاران فرهنگی به این مراسم دعوت شده اند. مقدم تمامی عزیزانی که به موقع آمدند را گرامی می داریم و از آنها تشکر می کنیم.

لواسانی فرد ابراز داشت: همچنین همسران شهید فرهنگی که به این مراسم دعوت شده و در میان ما حضور دارند، امیدوارم که همه معلمان ما در ارائه خدمات آموزشی خود پیروز و موفق باشند.

سرهنگ غلامپور، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دشتستان ضمن تبریک میلاد باسعادت علمدار کربلا و روز جانباز گفت: جایگاه معلم بسیار رفیع و والا است به ویژه اگر جانباز و یا فرزند شهید باشد.

وی ضمن تبریک روز معلم تصریح کرد: از تمام معلمین عزیز که خالصانه خدمت می کنند تشکر می کنیم و از خداوند منان سربلندی این قشر زحمتکش و فرهیخته را خواهان هستیم.

به گزارش اتحاد خبر، در پایان این همایش در چند بخش از جانبازان فرهنگی، همسران شهید فرهنگی، کارکنان و معلمان و مدیران مدارس شاهد تجلیل صورت گرفت.
 
گفتنی است، اجرای این همایش را آرش شبانکاره مجری توانمند دشتستانی بر عهده داشت.



















































 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95502