امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1397 - 09:42
نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان:

اتحاد خبر: نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست مطبوعاتی مشترک با شهردار این شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محورهای موردتوجه شورای شهر توجه به محلات کمتر برخوردار بوده که توجه کمتری به آنها شده است. سعی کردیم برنامه های فرهنگی را به سمت این محلات سوق بدهیم و همچنین تلاش ما این بوده که بودجه ها را به طور عادلانه ...

اتحاد خبر-زهره عرب: سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه ها همواره بازوهای توانمند خادمین خود در شورای شهر بوده اند و ما معتقدیم که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است. به گزارش «اتحاد خبر»؛ نوید متین، نائب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: پس از انجام انتخابات در اردیبهشت ماه بر ما بالغ بر 30 جلسه تا آخر شهریور ماه به منظور انتخاب شهردار برگزار کردیم که در نهایت و پس از اجماع نظر شورا بر اثبات توانمندی جناب محمدی، ایشان را ابقا نمودیم.

وی ادامه داد: در این هشت ماه که از شروع به کار شورای شهر می گذرد بالغ بر 30 جلسه برگزار شد؛ ماحصل این جلسات 170 مصوبه بوده است که بالغ بر 95 درصد این مصوبات با 7 رای بوده است و این یکدلی اعضای شورای شهر برازجان قابل توجه و تحسین می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان با اشاره به اینکه بحث ورزش یکی از موارد موردتوجه ما بوده است، تصریح کرد: بودجه سال 96 را شورای قبل بسته بود و دوستان در آن بحث ورزش را اصلا ندیده بودند، لذا ما برای این موضوع متمم قرار دادیم و توانستیم 100 میلیون تومان متمم بودجه برای ورزش بگیریم. امسال نیز حدود 350 میلیون تومان به ورزش اختصاص داده ایم. بودجه بخش فرهنگی نیز از یک میلیارد به 5/1 میلیارد افزایش یافته است. البته هنوز بودجه 97 بسته نشده است ولی به دلیل حساسیت ها سعی می کنیم هر چه زودتر آن را نهایی نماییم.

متین عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف ما حمایت از نویسندگان دشتستانی بوده است که امسال هم برنامه ویژه ای برای این نویسندگان داریم به خصوص کسانی که بتوانند در بحث شهروندی کتاب بنویسند. همچنین در بحث تقویت گروه های هنری و نمایش های آیینی و حمایت از هنرمندان اقدامات خوبی انجام داده ایم. کمک به جشنواره تئاتر استانی به مبلغ 3 میلیون تومان، همکاری در امور خیریه در حد توان و همچنین در زمینه فرهنگی، در حد توان نیز به برگزاری همایشات و برنامه ها مانند جشن بزرگ نفس و همایش زنان عاشورایی و یا نمایشگاه های صنایع دستی و یا جشن روز معلولین و توان یابان و همچنین کنگره ملی به شهادت سکوت کمک کرده ایم. بالغ بر 40 میلیون تومان نیز به هیئت های مذهبی کمک کرده ایم، حمایت از نخبگان در هر زمینه ای نیز مدنظر ما بوده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست مطبوعاتی مشترک با شهردار این شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محورهای موردتوجه شورای شهر توجه به محلات کمتر برخوردار بوده که توجه کمتری به آنها شده است. سعی کردیم برنامه های فرهنگی را به سمت این محلات سوق بدهیم و همچنین تلاش ما این بوده که بودجه ها را به طور عادلانه در همه مناطق شهر تقسیم نماییم.

وی با اشاره به مباحث مربوط به آرامستان ها اظهار داشت: در احداث آرامستان 2 همراه با تملک چیزی در حدود 10 میلیارد تومان هزینه کردیم و الان با توجه به مواردی که بوده است 1462 قبر آماده می باشد.

نوید متین عنوان کرد: یکی از خیرین برای احداث آرامستان 3 اعلام آمادگی کرده است که در این صورت اجرای این پروژه هیچ هزینه ای برای شهرداری در بر نخواهد داشت. محل پیشنهادی این خیر دقیقاً بالای کارخانه آرد و یا چاه طوسی قرار می گیرد. به همین خاطر جلسات متعددی در خصوص احداث آرامستان 3 در شورا برگزار گردیده است و هفته گذشته در معاونت عمرانی استانداری تصمیم بر تشکیل هیئتی جهت بررسی این پروژه اخذ شد تا پس از بررسی های لازم برای این موضوع تصمیم گیری صورت بگیرد. در روزهای گذشته این هیئت به همراه معاون اداره کل راه و شهرسازی، معاون عمرانی فرماندار و رئیس شورای شهر از آرامستان 2 و محل در نظر گرفته شده جهت آرامستان 3 بازدید نمود و قرار است نتیجه طی یک ماه آینده اعلام شود که این آرامستان مجوز احداث بگیرد یا نه.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: دوستان شورا هم در صورت اینکه هیچگونه هزینه ای به شهرداری تحمیل نشود و البته در صورت اخذ تمامی مجوزها از همه ادارات مربوطه مانند محیط زیست و... موافق این امر می باشند.

وی با اشاره به نیاز شهر برازجان به آرامستان با توجه به افزایش جمعیت تصریح کرد: ما یک معیارهایی برای احداث آرامستان 3 داریم و قطعا باید بررسی های لازم صورت بگیرد و مجوزهای موردنیاز از شهرداری، منابع آب، محیط زیست و ادارات دیگر اخذ شود و پس از دریافت مجوز از تمامی ارگان ها شورای شهر موافقت خود را اعلام خواهد کرد. در این خصوص سه ماه جلسه تشکیل گردیده و از موارد حقوقی استعلام گرفته شده و موارد تک به تک بررسی شده است؛ آرامستان 3 در صورتی که تمام تاییدیه های لازم را بگیرد احداث خواهد گردید.


متین اظهار داشت: قرارداد احداث این آرامستان شامل 14 بند می باشد که تمامی این موارد باید انجام شود. حتی در قرارداد آورده شده که از محل آرامستان تا خروجی برازجان آسفالت شود و یا اینکه پیرامون 28 هکتار مساحت آرامستان دیوارکشی انجام شود و یک چهارم برای فضای سبز در نظر گرفته شود و به طور خلاصه اینکه آرامستان شامل تمام موارد و الزامات باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه احداث آرامستان 2 در حال حاضر به پایان رسیده است؛ گفت: اکنون و با توجه به افزایش جمعیتی که در شهر برازجان داریم نیازمند احداث آرامستان 3 هستیم با توجه به این موضوع در حال پیگیری و برنامه ریزی برای اجرای این پروژه هستیم. بحث اجرا و بهره برداری از آرامستان 3 چندین سال زمان می برد و زمان زیادی طول می کشد تا این موضوع محقق و اجرا شود و اندیشیدن و بررسی این پروژه یک آینده نگری محسوب می شود.

متین با اشاره به اینکه از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم، گفت: شورای شهر در انتخاب شهردار و آرام بودن فضا و انجام درست کارها و اجرای موفق پروژه های شهرداری توانسته موفق عمل کند و همین که الان شهروندان از شهردار راضی هستند و شهر بر روی روال خوبی است یعنی شورای شهر کار و وظیفه خود را درست انجام داده است.

نائب رییس شورای شهر برازجان تاکید کرد: همه اعضای شورا وقت و انرژی خود را گذاشته و به مردم خدمت می کنند و هیچگاه به دنبال منافع شخصی خود نبوده ایم و در این مسیر به دنبال بهبود شرایط بوده و در حال انجام وظایف خود هستیم.

نوید متین افزود: شهردار برازجان با 7 رای انتخاب شده است و حمایت اعضای شورا از شهردار همواره وجود داشته و ادامه دارد. اما اگر جایی دیدیم که ایشان توانمندی لازم برای ادامه کار را ندارد و مردم ناراضی هستند هیچ بحثی نداریم و مطمئنا شهردار را به منظور استیضاح به شورا دعوت خواهیم کرد اما در حال حاضر حمایت همه جانبه از شهردار وجود دارد و شهردار نیز در کنار مجموعه شهرداری در حال کار می باشد.

سخنگوی رییس شورای شهر برازجان در خصوص استقلال اداره فرهنگی شهرداری برازجان اظهار داشت: ما مخالف این امر نیستیم و از زمانی که شورای پنجم شروع به کار کرده است دست مهندس کوهکن در اداره فرهنگی باز بوده است و همواره از ایشان و اقدامات فرهنگی این اداره حمایت نموده ایم. حتی کارگروه فرهنگی شورا نیز جناب کوهکن به علاوه چند نفر از اعضاء هستند. در ارتباط با تبدیل اداره فرهنگی به سازمان مستقل، در زمان مهندس پورجم که پیگیر این موضوع بودند ما اعلام حمایت نمودیم و اکنون نیز در صورت تمایل و وجود فاکتورهای لازم همکاری خواهیم کرد.

وی در ارتباط با میزان بودجه سال 97 گفت: بودجه پیشنهادی شهردار 40 میلیارد تومان می باشد اما هنوز مصوب نشده است و بالاتر از این مبلغ مدنظر شورا است. بیشترین بودجه مدنظر ما برای پروژه های عمرانی است و امیدواریم در سال 97 بیشتر شاهد اجرای پروژه های عمرانی در برازجان باشیم. طی یک هفته آینده پروژه های عمرانی را مورد بررسی قرار داده و طی بازدید میدانی آنها که اهمیت بیشتری دارند را در ردیف بودجه سال 97 قرار خواهیم داد.


متین ضمن توضیحاتی در ارتباط با بودجه های در نظر گرفته شده برای ورزشهای همگانی اضافه کرد: در حال حاضر در دو پارک شهر برازجان ورزش صبحگاهی اجرا می شود که سعی کرده ایم نسبت به تجهیز این دو پارک اقداماتی انجام دهیم. در سال گذشته اقداماتی نظیر نصب وسایل ورزشی، تامین لباس ورزشی، و سایر تجهیزات کارگذاری شده نظیر آبسردکن و ... در پارک های والفجر و لاله که اینها در جهت توسعه و ترویج ورزشهای همگانی و برای استفاده مردم بوده است.

عضو شورای شهر برازجان عنوان کرد: برای برگزاری مراسمات و برنامه های ورزشی نیز در حد توان حمایت کرده ایم و ان شالله این حمایت ها را ادامه خواهیم داد. در بودجه سال جاری نیز قطعا ورزش و ورزشهای همگانی را خواهیم دید و همچنین در صورت ارائه هر طرح و برنامه ای در حوزه ورزش همکاری ها و حمایت های لازم را انجام می دهیم./د



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1397/02/05 - 12:37
0
0
انتظار مردم از دستگاههای اطلاعاتی و نظارتی نظیر اداره اطلاعات و سازمان بازرسی و مدعی العموم دادگستری در قضیه آرامستان نرسیده به روستای بارگاهی ورود کنند ببینند آنجا چه خبر است ؟ خیانت به بیت المال و مردم ، اسم شخص خاصی در قضیه خرید جاده اولی بر سر زبان هاست که به حیثیت اداره خاصی لطمه وارد میکند .
1397/02/04 - 10:18
0
0
شما اگر بتوانی کاری بکنی که جلو مهاجرت یا بهتر بگم فرار انسانهای فرهیخته و سرمایدارن و سرمایگذاران برازجان را از برازجان گرفته بشه بزرگترین خدمت را به شهر برازجان کرده ای
1397/02/02 - 18:41
0
0
جناب متین بنده درشهرداری وشوراازنزدیک اهمال کاریها واتلاف سرمایه شهرداری رادرجریان تثبیت قبرستان منفور3دیده ام تاخدانگذردازاعضای شورای قبل که تاثیرمستقیم داشتندانشاالا شورای فعلی خصوصاحضرتعالی بافعال نمودن ارامستان3جبران مافات نمایید/
1397/02/02 - 18:32
0
0
درودبرشماجناب متین
ممنونیم ازموضع گیری خوبتان راجع به ارامستان بالای کارخانه اردکه خواست عمومی مردم مظلوم برازجون است جناب متین ......
/جمع کثیری ازکسبه وبازاریان غیرتمندبرازجان
1397/02/01 - 21:40
0
0
با تشکر از مهندس متین و شهردار و سایر اعضا،انشاا... که بعد ازاتمام این دوره چهارساله همه به نیکی از دلسوزان شهرمون یاد کنیم و شهر شاهد استارت تحولی بزرگ باشد
1397/02/01 - 21:03
1
1
متأسفانه در این گزارش جز از تعداد جلسات که مبنای پرداخت حق الزحمه اعضا شورا است از بیلان کار و برنامه های عمرانی آینده و یا در دست اقدام هیچ خبری نیست که نیست . مردم انتظار اجرای طرح های مهمی چون اتصال خیابان حاشیه دره آردو به فلکه شهید غضنفر السلطنه را دارند که بار ترافیک مرکز شهر کاهش پیدا کند مردم انتظار اتصال خیابان شهید شریعتی تا اتصال به جاده برازجان بوشهر را دارند تا از بار ترافیک بلوار کشاورز کم بشه . مردم انتظار جابجایی جمعه بازار را به یک نقطه مطلوب و کارشناسی شده را دارندکهدر حال حاضر برای مردم شری شده . مردم انتظار همکاری شورا و شهرداری را در احداث قبرستان مورد نظر مردم در خاک برازجان متعلق به مرحوم بشیر خواجگانی را دارند که عده ای دارند با خواسته مردم ضدیت می‌کنند و شورا و مخصوصاً شهردار هم کاری نمی‌کنند .
شهر به شهردار رو راست و شجاعتری مثل پاپری یا حسین آبادی نیاز دارد
1397/02/01 - 20:42
0
0
درود بر جناب آقای متین که تمام توانشون رو در جهت احقاق وعده های انتخاباتیشون گذاشتن.واقعا ما از عملکرد بسیار مطلوب ایشون و مجموعه شهرداری راضی هستیم.
1397/02/01 - 20:13
0
0
اینجانب به عنوان یک کارشناس ارشد از ابتدا با ساختن آرامستان در جنوب غرب روستای بارگاهی مخالف بودم و دلایل خود را هم مطرح کردم اما آنروزها تنها یک موضوع مد نظر فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر بود و آنهم زمین رایگان بود حتی زحمت یک پیاده روی و مطالعه میدانی هم انجام ندادند که هر فرد عامی و غیر کارشناسی با یک پیاده روی ساده پی میبرد که در منطقه انتخاب شده زمینی وجود ندارد نوع زمین سخت و صخره ای و دره ها و تپه های زیاد که خود اینجانب که مسئولیتی داشتم موقع تسطیح کمتر از سه هکتار از زمین مذکور شاهد شکسته شدن ناخن های دو دستگاه بیل مکانیکی و هزینه میلیاردی بودم و همچنین برای خرید زمین برای راه دسترسی آن چند صد میلیون تومان با شرایط آنچنانی پرداخت شد و در حال حاضر هم مجدداً برای احداث راه شاهد هزینه چند میلیاردی هستیم
در صورتی که با ٪۲۵ هزینه های انجام شده میشد در نقطه ای به مراتب بهتر از آنجا بهترین آرامستان را احداث کرد و باعث تعجب است که دستگاههای نظارتی نظیر سازمان بازرسی چرا بر روی این همه خیانت و به هدر دادن بیت المال چشم فرو بسته اند . طبق بیانات صادقانه جناب آقای متین با اینهمه هزینه کمتر از ۱۵۰۰ قبر آماده شده است که پاسخگوی ۱۵ الی ۲۰ ماه است راستی برای آماده کردن مثلاً ۱۰۰۰ قبر دیگر چقدر باید هزینه کرد جناب آقای متین بنده به عنوان یک کارشناس ارشد که تخصصم این است باید عرض کنم شما با توجه به تعداد دره ها به چندین پل با دهانه های حد اقل ۲۵ متر نیاز دارید که هزینه هرپل میلیارد ی خواهد بود و این جدای از هزینه های تسطیح خواهد بود . اما راه عاقلانه این است که این طرح همینجا متوقف شود و به نفع شهر خواهد بود که یک تغییر کاربری کارشناسانه داده شود و از سازه های احداث شده به نحو مطلوب استفاده شود و بر ادامه این اشتباه اصرار نشود .
1397/02/01 - 16:47
0
0
باتشکرازسایت وزین اتحادخبر
خداییش مرد فقط مهندس متین,,, خیلی مردمداره
1397/02/01 - 16:31
0
0
آقای متین ۱۰ساله داریم داد می‌زنیم محله اکبرآباد داره جمع محله های متروکه می‌پیوندد. کسی به دادمون نمیرسه
1397/02/01 - 16:20
0
0
انشا الله تعامل خوبی که شورا با شهردار دارند تا پایان دوره چهارساله وجود داشته و روز به روز این تعامل مستحکم تر شود..
1397/02/01 - 14:00
0
2
با سلام خدمت شهروندان گلم


خدایی خوشم اومد از عملکرد شهردار و شورا

اینکه توانستن تو مدت کمی که سرکار اومدن اما دهان بعضی ها را خوب ببندن و الخصوص اون نویسندگانی که روزهای اول تا میامدیم چهارتا خبر با نشاط از شهرمون بخونیم با قلم زشتشان فقط یاس و نومیدی و البته سم پاشی میکردند اما الان تا میای ماشالله همش خبرهای خوبه که ادم دلش باز میشه . خدایی تا میرم تو شهر یک دور بزنم میبینم یک جا تغییر کرده و زیبا تر شده .

طرف شهرداری شب ادم جن میزدش اما الان ببینید واقعا شب دلنشینه , خ پنجاه متری که حرفش نزن بیابان بیابان بود الان شبتا دیر وقت مردم با خیال راحت پیاده روی میکنند , بازار روز هر سری سه چهارتا پا شکسته میشد از بس چال چوله بود الان با فرش کردنش خدایی خیلی خوب شد , ادم باید حرف حق بزن اگر سرش بره بالای دار . خدایی دست مریزاد دمتون گرممممم
1397/02/01 - 13:15
0
1
درود برجناب متین وحمایتشان از ورزشکاران
1397/02/01 - 10:39
1
2
درود بر شورا و مهندس متین.الحق و الانصاف عملکرد شورا خوب بوده
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • تحقق دفاع مشروع
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 4 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 6 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 8 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...