کد خبر: 95435 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1397 - 18:36
نماینده دشتستان در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکونی در روستای خون خبر داد:
جذب ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان+تصاویر

اتحاد خبر: صبح امروز با حضور نماینده دشتستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاون عمرانی فرماندار دشتستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۰ واحد مسکونی در روستای خون از بخش بوشکان برای نیازمندان به زمین خورد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ محمدباقر سعادت در این آیین گفت: با تلاشی که مسئولان بنیاد مسکن داشتند توانستند سهمیه احداث ۲۰۰ واحد مسکونی ...

اتحاد خبر: صبح امروز با حضور نماینده مردم دشتستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاون عمرانی فرماندار دشتستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۰ واحد مسکونی در روستای خون از بخش بوشکان برای نیازمندان به زمین خورد.



به گزارش «اتحاد خبر»؛ محمدباقر سعادت در این آیین گفت: خدا را شاکریم بعد از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد عنایات، خدمات و برکات این نظام مقدس و ارگان‌های انقلابی آن هستیم.


وی اضافه کرد: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تمام نقاط کشور به خصوص در روستاهای مناطق محروم کشور بر هیچ کس پوشیده نیست؛ مثال عینی آن ساخت همین ۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان است که امروز کلنگ شروع آن در روستایی در روستای که در منطقه کوهستانی قرار دارد به زمین می خورد.


رئیس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: نرم کشوری برای مقاوم سازی جهت خانه های مسکونی که برای نیازمندان ساخته می‌شود حدود ۴۵ درصد است که در استان ما خوشبختانه این آمار بالای ۵۳% می باشد.


نماینده مردم دشتستان افزود: با تلاشی که مسئولان بنیاد مسکن داشتند توانستند سهمیه احداث ۲۰۰ واحد مسکونی را کسب کنند که اکنون با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که بنده به عنوان خادم شما انجام دادم موفق شدیم این تعداد را به ۴۰۰ واحد مسکونی افزایش دهند که در واقع ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این اقدامی تاثیرگذار در جهت رفع مشکل مسکن نیازمندان و محرومین شهرستان می باشد.


سعادت افزود: در همین راستا با پیگیری‌هایی که انجام دادم توانستم از اعتبارات ملی به صورت بلاعوض حدود ۷۰۰ میلیون تومان دیگر برای ساخت این واحدهای مسکونی برای نیازمندان اعتبار جذب نمایم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95435