امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1397 - 17:14
شهردار برازجان در نشست مطبوعاتی :

اتحاد خبر:شهردار برازجان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند همراه و همگام و کمک بزرگی در راستای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری و شهرداری باشند. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمدحسن محمدی، شهردار برازجان عنوان کرد: الحمدلله نگاه سنتی مردم از شهرداری و ...

اتحاد خبر-زهره عرب: شهردار برازجان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند همراه و همگام و کمک بزرگی در راستای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری و شهرداری باشند.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمدحسن محمدی، شهردار برازجان عنوان کرد: الحمدلله نگاه سنتی مردم از شهرداری و مجموعه مدیریت شهری برداشته شده است و مردم دیگر از شهرداری تنها انتظار انجام کارهای عمرانی و خدمات شهری را ندارند، بلکه توقعات و سطح مطالبات آنها بالاتر رفته است. همچنین رویکرد و نگاه ما مردم محوری است، چرا که بر این اعتقاد هستیم که اگر مردم از ما رضایت داشته باشند خدا هم از ما راضی است و این یعنی در کار خود موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: در سال 96 برنامه ای که برای خود تعریف کرده بودیم اتمام پروژه های ناتمام گذشته و همچنین ارتقاء مبلمان شهری بوده است، همانطور که بارها گفته ام مبلمان شهری مدرن و مناسب همواره نیاز اساسی شهر ما می باشد.

محمدی با اشاره به اولویت اجرای پروژه ها در محلات کمتر برخوردار گفت: مطالعاتی در خصوص راهکارهای ایجاد درآمد پایدار انجام گرفته است. البته این موضوع برای همه شهرداری ها کار دشواری است که مستلزم صرف زمان و فعالیت مستمر می باشد.

شهردار برازجان تصریح کرد: ساماندهی مالی مجموعه و اعتبارات و درآمدها می تواند بهترین درآمد برای ما در زمان کنونی باشد. اعتقاد من به عنوان شهردار و همچنین شورایی ها این است که ساماندهی اعتبارات بهترین درآمدزایی است، اما با این حال نباید از درآمد پایدار نیز غافل باشیم. در این راستا ایجاد نظم مالی یکی از برنامه های اصلی ما بوده که تاکنون بحمدلله انجام گرفته است. ما در سال 96 به لطف خدا و همت مجموعه خدوم شهرداری و مدیریت شهری توانستیم تمام پروژه هایی که در بودجه دیده بودیم و تعریف شده بود را انجام دهیم.

محمدحسن محمدی خاطرنشان کرد: شاید اگر اداره جات موازی کمک می کردند-یعنی اداراتی که زیرمجموعه شهرداری نیستند- می توانستیم پیش از عید نوروز دو ورودی شهر از طرف بوشهر و اهرم را به پایان برسانیم، چون طرح های ما از دو سه ماه گذشته آماده شده بود. در حال حاضر اجرای ورودی های شهر برازجان در دستور کار است تا ان شالله در سال 97 اجرایی بشود.

وی ابراز داشت: در بسیاری از پروژه ها مانند جاده سلامت و یا برخی آب نماها، متمم بودجه را از شورای شهر گرفتیم و با مجوز شورا و براساس نیاز و ضرورت خارج از بودجه اعتبار را افزایش دادیم تا بتوانیم پروژه مربوطه را احداث نماییم. همچنین در پرداخت معوقات پرسنل که دو الی سه ماه حقوق کارگران به تعویق افتاده بود در سال 96 توانستیم میزان حقوق تعریف شده را به علاوه اضافه کاری به روز نماییم.

شهردار برازجان افزود: مبالغ مطالبات از شهرداری بالا بود که برخی از آنها نیز شاکی شهرداری شده و پرونده نیز داشتند که حکم قطعی شده و فرصت به اتمام رسیده بود، حتی حساب ها را مسدود کردند و چاره ای جز پرداخت این مطالبات نبود که الحمدلله پرداخت شد و توانستیم به ادامه کار بپردازیم. ان شالله در سال 97 همین روند را ادامه خواهیم داد و پروژه های فرهنگی و ورزشی را بیشتر خواهیم کرد. پیست دوچرخه سواری را به عنوان مکمل کاری در جاده سلامت احداث و همچنین سایر اقدامات موردنیاز مردم را انجام خواهیم داد.

محمدی یادآور شد: پروژه دیوارچینی دره ها را امسال آغاز می کنیم و همچنین تکمیل جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری و اقدامات دیگری که نیاز است در آن منطقه تفریحی انجام شود. در سال گذشته اقداماتی نظیر 25 هزار متر مربع پیاده روسازی و احداث 13 چمن مصنوعی، بازگشایی معابر انجام شده، و همچنین 6 فضای سبز احداث گردیده که 3 تا به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به احساس تعلق خاطر مجموعه شهرداری به ورودی شهر افزود: ما توانستیم جهت اصلاح ورودی شهر از سمت اهرم و بوشهر موافقت برخی از دوستان در ادارات دیگر را جلب نماییم اما با وجود آماده بودن طرح تا جلب موافقت زمان را از دست داده و به پایان سال برخوردیم. البته این دو ورودی خارج از محدوده شهری است و ما نمی توانیم دخل و تصرفی در این موضوع داشته باشیم.

محمدحسن محمدی با بیان اینکه مردم کارهای ما را پذیرفته اند و این برای ما بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: در خصوص راه اندازی بوستان کتاب و فراهم سازی زمینه های مطرح شدن نام شهر برازجان به عنوان پایتخت کتاب هر کمکی که نیاز باشد را انجام می دهیم و در صورت ارائه هرگونه طرح و برنامه آمادگی خود برای همکاری و حمایت را اعلام می کنیم.

وی در خصوص کوضوع استقلال اداره فرهنگی شهرداری برازجان گفت: در شهرداری -و یا مجموعه های مختلف- برای انجام پروژه ها یا باید در بودجه باشد و یا اینکه متمم آن را از شورای شهر بگیریم، در معاونت ها هم به همین گونه است.و در هر اداره ای نیاز به انجام هماهنگی ها و اخذ یک سری از مصوبه ها می باشد. با این حال سال گذشته جزو محدود سالهایی بود که مجموعه شهرداری توانست با همکاری شورای شهر تمام پروژه هایی که در بودجه برای شهرداری تعریف شده بود را به انجام برساند. با توجه به همین موضوع انتظار داریم بتوانیم درجه شهرداری را ارتقاء دهیم و توقع ما این است پس از 23 سال -که درجه شهرداری ما هشت است- براساس تحقق بودجه این درجه ارتقاء یابد و در این ارتباط هفته آینده جلسات و پیگیری هایی خواهم داشت.

شهردار برازجان اضافه کرد: در سال گذشته 45 میلیارد بودجه تخصیص داده شده بود که ما نزدیک به 40 میلیارد آن را محقق کردیم، در حال حاضر بودجه 97 نیز تحویل شورا شده است و به گفته سخنگوی شورای شهر طی یک الی دو هفته آینده به تصویب خواهد رسید.

وی با اشاره به سختی های کار اظهار داشت: من شهرداری را با 22 میلیارد بدهی تحویل گرفتیم و تا الان و در سال 96 توانستیم بیش از پنجاه درصد این بدهی ها را تسویه نماییم.

شهردار برازجان در ارتباط با سالن اجتماعات هزار نفری اظهار داشت: احداث این سالن یک اتفاق فرهنگی خوب است. این موضوع که پیشتر نیز عنوان شده بود، طی روزهای گذشته در دفتر معاون عمرانی استاندار مطرح گردید و شهرداری اعلام آمادگی نمود تا خود بانی این کار باشد، همچنین در خصوص زمین سالن و صحبت های تخصصی دیگر انجام شد. ما می خواهیم که شهر دارای یک سالن استاندارد و آبرومند باشد و هر چه سریعتر این کار انجام شود، اگر از لحاظ قانونی مشکلی وجود نداشته باشد قطعا ما نیز در این زمینه همکاری و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد و در کنار پروژه هستیم تا به بهره برداری برسد.

محمدحسن محمدی در ارتباط با حمایت از ورزشهای همگانی و بودجه در نظر گرفته شده جهت این موضوع عنوان کرد: بیشتر هدف ما بر پایه توسعه و پیشرفت ورزش همگانی است چرا که همه گیر و شامل همه مردم می باشد و البته ورزشهای تخصصی و حرفه ای بیشتر در حیطه کار اداره ورزش و جوانان است. برای مثال قبل از عید نوروز برنامه دوچرخه سواری را برگزار کردیم و الان نیز بر آن هستیم تا پیست دوچرخه سواری در جاده سلامت راه اندازی نماییم. خود جاده سلامت نیز در حیطه ورزش های همگانی دسته بندی می شود.

وی ضمن تشکر از استانداری بوشهر و معاونین محترم این مجموعه افزود:  همچنین مدیران کل استانداری و تمامی کارشناسان اداراتی که در مرکز استان مستقر بوده و با مجموعه شهردازی برازجان کمال همکاری را داشته و حمایت نموده اند. تشکر ویژه از فرماندار محترم، شورای اسلامی شهر برازجان که واقعا حمایت کردند، امام جمعه محترم شهر برازجان، نیروهای سپاه و بسیج و پرسنل خدوم شهرداری، فعالان مدنی و همینطور اصحاب محترم رسانه که به حق همواره در کنار ما بوده اند.البته تقدیر و تشکر اصلی نیز از مردم عزیز که کمبودها را تحمل کردند و در انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی و سایر اقدامات این مجموعه صبر و تحمل نمودند.

محمدرضا کوهکن، رییس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان ضمن تشکر ویژه از سازمان های مردم نهاد گفت: سمن ها همواره همکاری بسیار خوبی با مجموعه فرهنگی شهرداری داشته اند، ما با حمایت ها و کمک عزیزان توانستیم در ایام نوروز 21 ویژه برنامه اجرا نماییم.

وی در خصوص تبدیل اداره فرهنگی به سازمان اظهار داشت: من شخصا یک سری مذاکرات شفاهی با مسئولین ذیربط انجام داده ام و قرار است طی روزهای آتی مدارکی ارائه شود که این کار با هماهنگی شهردار محترم انجام خواهد شد.



































کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1397/02/06 - 15:40
0
0
سلام میشه ورودی برازجان از طرف شیراز
تابلویی سه بعدی مثل تابلوهای اموزشگاه حافظ یابیمارستان مهر با رنگ قرمز یا ابی با این عنوان به شهر زیبای برازجان خوش امدید نصب کنید
1397/02/06 - 15:05
0
0
سلام میخواستم بگم ورودی برازجان از طرف شیراز را اصلاح نمایید به طوریکه ورودی به سمت برازجان مستقیم بشه و به سمت بوشهر وسایر نقاط استان غیر مستقیم عکس الان ،و در این ورودی مستقیم به سمت برازجان بلوار ی به طول ۵کیلومتر ایجاد بشه و قبل از بلوار هم فلکه زیبایی ایجاد شود
1397/02/01 - 08:55
1
7
درود به جناب محمدی شهردار محترم و خداقوت به مجموعه شهرداری و شورای شهر برازجان
به حقیقت با روی کار آمدن جناب محمدی و بهره مندی از معاونین باتجربه و کاربلد اکنون شاهد تغییرات گسترده و محسوس در سیما؛ مبلمان و عمران شهری برازجان هستیم و امیدواریم همچنان بر سبیل تغییر و بهسازی مستدام باشند.

در پایان از جناب محمدی شهردار زحمت کش برازجان تقاضا دارم اکنون که تا آبرسانی سوم بالاتر از کارخانه آرد جزو محدوده شهر شده و شهروندان ساکن محدوده آبرسانی دوم تا سوم در هر دو سمت خیابان جهت ساخت بنا مثل دیگر نقاط شهر ملزم به اخذ مجوزات قانونی از شهرداری و ... شده اند، فکری به حال وضعیت آب، برق و معابر آن محدوده هم نمائید. بسیاری از کوچه ها دارای انشعاب آب یا برق نیستند و جهت برخورداری از آنها باید مخارج و هزینه های هنگفت و مضاعف نصب تیر برق و یا لوله گذاری آب در معابر را هم برعهده گیرند. ممکن است فعلا شرایط آسفالت معابر آن محدوده مهیا نباشد اما با زیر سازی و مسطح شدن کوچه ها یقینا مشکلات زیادی بر سر راه تردد ساکنان منطقه برداشته خواهد شد. باور بفرمائید شهروندان آن منطقه که آمار بسیار بالایی از جمعیت شهر را به خود اختصاص داده اند روزانه در تردد از کوچه ها با سختی بسیار زیاد مواجهه می باشند.
1397/02/01 - 08:49
1
1
با سلام خدمت جناب مهندس محمدی شهردار محترم شهر برازجان تقاضایی خدمت شهردار محترم داشتم که اگر فرصتی هم شد گذری بر شهرک فتح پشت آپارتمان ثامن الحجج زده و از مظلومیت آن منطقه واقف شوند که در کمترین امکانات شهری بی بهره میباشند و هیچ گونه امکان تفریحی و فضای سبز در آن محله وجود ندارد
1397/02/01 - 05:56
1
0
تشکر از شهردار محترم
خداوند خیرت دهد
1397/02/01 - 05:28
1
0
ضمن تشکر از زحمات شهردار، شورا و کارگران
از شهردار می خواهم نیم نگاهی هم به کوی نوپای زیتون داشته باشند .
1397/01/31 - 20:56
1
1
شهرداری محترم ضمن سپاس از زحماتتان لطفا با اولویت
وضعیت نا هنجار ورودی های شهر بویژه ورودی از اهرم و بوشهر را بهساز ی کنید .البته ساختن سالن اجتماعات آبرومند از ضروریات این شهر است که نیازمند تامین بودجه از طرف فرمانداری محترم است که امیدوارم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
1397/01/31 - 11:12
1
2
باتشکر از شهردار محترم شهر برازجان واعضای محترم شورای شهر که در سال 96 اقدامات باارزشی انجام گرفت : اما بعضی کارها یا براثر بی توجهی یا مهم نبودن موضوع انجام نگرفته است از جمله نبودن سرویس بهداشتی در بعضی از میادین و پارکها ویا اینکه قفل بودن درب بعضی ازسرویس بهداشتی ها در بعضی از میادین وپارکها که امیدواریم رسیدگی شود وباز بودن درب سرویس بهداشتی ها منحصر به ایام نوروز نباشد
1397/01/31 - 09:24
1
1
سلام مجدد
چند نکته :
1- از پرسنل وکارگران شهرداری که سوال می گرفتم همه از وضعیت پرداخت حقوق رضایت دارند اگه میگید نه خودتان سئوال کنید.
2- از شهروندان که در مورد عملکرد شهرداری بپرسید همه آنها رضایت دارند جز آنها که خودشان نمی خواهند واقعیت ها راببینند...تقریبا به تمامی ملاقات های عمومی ساعت 2تا 3 بعدازظهرهاکه معقول باشند پاسخ مثبت داده میشه.
3- یکی از محاسن مهندس محمدی این است که یه پروژه ای را شروع می کننتد علاوه بر نظارت مسقیم خودشان ، پروژه را با کیفیت عالی سریع جمع می کنند.
4 - حسن دیگر مهندس محمدی مدیریت عالی ایشان است ، به عنوان مثال در سالهای گذشته قبل از عید سال کنده کارها شروع می شد ولی امسال اگر دقیق شده باشید بجز آبنمای جلوی پژوهش سرا (البته این پؤوژه مزاحمتی برای مسافرین ومردم نداست) همه پروژه ها تمام ویا حداقل درایام نوروز متوقف شده بودندمثلاً آسفالت ها متوقف شد والان مجدد شروع شده است.
البته موارد بسیاری هستند که از حوصله این بخش خارج است فقط به جرات می توان گفت که برازجان با داشتن چنین شهرداری به خود افتخار می کند.
یه پیشنهاد به همشهریان عزیز :همشهریان محترم جهت اینکه با تک تک فعالیتهای شهرداری اطلاع پیدا کنید به کانال تلگرام شهرداری بپیوندید.
یه تقاضا از همشهریان : از مهندس خوشتیپ و با لیاقت شهرمان در همه جا حمایت کنید شاید گوشه ای از زحمات ایشان جبران شود.
سپاسگزارم

سپاسگزارم
1397/01/31 - 08:24
1
2
با سلام
ازشورای شهر به دلیل حسن انتخاب چنین شهرداری کمال تشکرداریم امیداست تعامل بسیار خوبی که بین شورا وشهردار وجود دارد حداقل تا پایان این دوره شورا وجود داشته باشد وروز به روز این تعامل بیشتر شود......ازشهردار محترم جناب مهندس محمدی نیزبی نهایت سپاسگزاریم که دراین یک ساله ای که سکاندار شهرداری را برعهده گرفته اند واقعاً مبلمان شهر را تغییر داده اند از هزینه های سنگین مثل دیوار چینی دره گرمسیری واقع در حسین آباد ونیز ادامه خرید املاک انتهای بازار جهت وصل شدن بلوار شریعتی به جاده بوشهر ونیز پروژه های نا تمام مانند پل فرهنگ شهر وو..........تا آبنماها وچراغانی های شهرو
خلاصه اینکه مهندس محمدی وشورای شهر تشکروتشکر....
We Love you Mohammadi
1397/01/30 - 20:30
0
0
درود و خدا قوت به اتحادیون عزیز
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...