کد خبر: 95419 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1397 - 10:00
پایان یک جدال پر فراز و نشیب
رد نهایی دعاوی میگلی نژاد علیه شورای شهر بوشهر در دیوان عدالت

اتحاد خبر: همانگونه كه مستحضريد دعوايی سابق جناب ميگلی نژاد با خواسته ابطال مصوبه ختم رابطه كاری، با طرح دادنامه جدیدی بار دیگر در افکار عمومی مطرح گردید. وكيل آقای ميگلی نژاد اخيراً علی رغم هرگونه اعتراضی از سوی طرفين دادرسی و مختومه گرديدن پرونده در موعد قانونی و مقرر، استعلامی از شعبه تجديدنظر مبنی بر ابقای دستور موقت اخذ نموده كه...

اتحاد خبر: همانگونه كه مستحضريد دعوايی سابق جناب ميگلی نژاد با خواسته ابطال مصوبه ختم رابطه كاری، با طرح دادنامه جدیدی بار دیگر در افکار عمومی مطرح گردید. وكيل آقای ميگلی نژاد اخيراً علی رغم هرگونه اعتراضی از سوی طرفين دادرسی و مختومه گرديدن پرونده در موعد قانونی و مقرر، استعلامی از شعبه تجديدنظر مبنی بر ابقای دستور موقت اخذ نموده كه با حاشيه های بسياری در رسانه های استان و شبکه های اجتماعی منتشر گرديد و بعضاً برخی آن را به منزله امکان بازگشت جناب ميگلي نژاد به سمت شهرداري تفسير نمودند.


به صورت خلاصه باید اشاره نمود این دادنامه جدید که دعاوی گذشته را به نوعی بار دیگر مطرح کرده است بر اساس اعتراضی است که اینجانب به حکم های پیشین در دیوان نموده ام. صرف نظر از مختومه بودن پرونده، اينجانب در راستای تعيين تكليف نهايی پرونده به شعبه مذكور مراجعه و با استرداد دادخواست اعتراضی خود نسبت به اخذ قرار ابطال دادخواست و نهايتاً پايان تمامی بحث های عملی و نظری در خصوص موضوع معنون اقدام نمودم.

نتیجتاً در پایان این مسیر حقوقی و البته سیاسی پر فراز و نشیب، سرانجام پرونده ای كه عملاً به دليل عدم اعتراض طرفين ترافع، در مرحله بدوی قطعی گرديده بود با استرداد دادخواست برای هميشه مختومه گرديد تا جای هيچ اما و اگر باقی نمانده و جدال مذکور به لحاظ حقوقی با رد تمامی دعاوی غلامعلی میگلی نژاد علیه شورای شهر بوشهر در دیوان عدالت اداری کشور به پایان رسیده باشد. اميد كه شوراي شهر با گذر از این مرحله پر حاشیه، در انجام تكاليف خود و در راستای توسعه شهر پرافتخار و زيبای بوشهر موفق باشد.

اکبر توسلی
نماینده مردم فهیم بوشهر در شورای شهر
بیست و نهم فروردین ۹۷

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95419