کد خبر: 95401 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1397 - 08:31
انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر لغو شد

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در پی شکایت برخی داوطلبان ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر، مجمع انتخاباتی این هیئت که ۲ اردیبهشت تعیین شده بود لغو شد.

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در پی شکایت برخی داوطلبان ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر، مجمع انتخاباتی این هیئت که ۲ اردیبهشت تعیین شده بود لغو شد.
بوشهر|انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر لغو شد

به گزارش تسنیم؛ احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه  2 اردیبهشت برای برگزاری مجمع  انتخاباتی تعیین رئیس هیئت فوتبال تعیین  شده بود اظهار داشت: در پی شکایت برخی داوطلبان ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر، مجمع انتخاباتی این هیئت که 2 اردیبهشت تعیین شده بود لغو شد.

 

وی با بیان اینکه رئیس و دو کارمند هیئت فوتبال استان به عنوان کاندیدای ریاست  این هیئت تایید شده بودندگفت: دوم اردیبهشت برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال در نظر گرفته شد  و در پی شکایت برخی داوطلبان ریاست هیئت فوتبال استان مبنی بر اینکه دلیل رد صلاحیت شان نقض مدارک عنوان میشود درحالی که به‌صورت کامل ارائه کردهاند، مکاتباتی با فدراسیون صورت گرفت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات مجمع انتخاباتی 2 اردیبهشت که توسط مسئولان هیئت  فوتبال  تعیین شده بود لغو شد.

 

بهروزیانفرد در باره اینکه از سال گذشته تاکنون بارها انتخابات این هیئت به تعویق افتاده و  معلوم نیست چه زمانی قرار است تعیین تکلیف شود اظهار داشت: ما با شخص مشکل نداریم و هر فردی که مجامع هیئت‌های ورزشی به آن رای دهند، مورد تایید است، ولی معتقدیم انتخاباتی عادلانه در هیئتها برگزار شود تا حق کسی ضایع نشود و به عنوان متولی ورزش جوابگوی افکار عمومی باشد که بررسیها نشان میدهد این مهم در انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر رعایت نشده است.

 

قابل توجه است که دوره چهارساله ریاست محمد نجفی در هیئت فوتبال استان بوشهر در مهرماه سال گذشته خاتمه یافته و از آن زمان تاکنون به دلایل مختلف ثبت نام داوطلبان یا برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال تمدید شد.

 

در آخرین اقدام و طی روزهای اخیر، کمیته سه نفره (شامل دو کارمند هیئت فوتبال و نماینده حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تنها صلاحیت سه داوطلب را برای کاندیداتوری ریاست هیئت فوتبال استان تایید کردند که شامل رئیس فعلی، نایب رییس هیئت فوتبال و رئیس کمیته داوران این هیئت است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95401