کد خبر: 95395 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1397 - 08:10
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی خارگ:
تقویت قدرت دفاعی کشور تدبیری شایسته است

اتحاد خبر: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی خارگ گفت: تقویت قدرت دفاعی کشور تدبیری شایسته است.

اتحاد خبر: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی خارگ گفت: تقویت قدرت دفاعی کشور تدبیری شایسته است.


به گزارش مهر، حجت‌الاسلام یاسر راغبی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش در جزیره خارگ اظهار کرد: امروز ٢٩ فروردین روز ارتش است؛ ارتشی که حافظ تمامیت ارضی در آن دوران بود و عده‌ای برای تجزیه این سرزمین دنبال انحلال ارتش بودند.

 

وی اضافه کرد: در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای فرصت طلب در اقصی نقاط این مرز و بوم شروع به تحرکات تجزیه طلبانه کردند که ارتش با بینش عمیق و رصد دقیق با اقتدار با آنها مقابله کرد.

 

راغبی افزود:‌ دشمنان انقلاب برای از بین بردن آن شروع به شعار انحلال ارتش کردند که با تدبیر بی‌نظیر بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این توطئه خنثی شد. روز ٢٩ فروردین به دستور امام راحل روز نیروی زمینی قهرمان و ارتش انقلابی جمهوری اسلامی نامگذاری شد که ارتش در تمام شهرها در بین مردم مراسم رژه برقرار کند.

 

وی بیان کرد: امروز برگ زرینی دیگر در دفتر اقتدار ایران عزیز است امروز سالروز رویارویی نیروی دریایی ارتش در مقابل آمریکا با در برابر ناوچه موشک انداز جوشن است. ۲۹ فروردین سال ۶۷ مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان در رویارویی ناوشکن سهند و سبلان و موشک انداز جوشن با نیروهای آمریکایی ۵۶ تن از دریادلان غیور نیروی دریایی ارتش در آبهای خلیج همیشه فارس به شهادت رسیدند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی خارگ ادامه داد: امروز ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران حافظ تمامیت ارضی و منافع جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان منطقه و جهان خواهد بود گفت: وضعیت منطقه که ایران جزیره‌ای امن در منطقه ای نا امن است، امروز به خوبی نشان می دهد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای در تقویت قدرت دفاعی تدبیری به حق و شایسته بوده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95395