کد خبر: 95390 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1397 - 07:58
رئیس شورای شهر بوشهر:
بوشهر ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری دارد

اتحاد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری دارد.

اتحاد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری دارد.


به گزارش مهر، ابوذر دهدار چهارشنبه‌شب در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری بندر بوشهر که با حضور مشاور طرح جامع سرمایع گذاری شهر بوشهر برگزار شد اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های ممتازی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

 

وی خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بوشهر شد و بیان کرد: بندر بوشهر با داشتن ظرفیت‌های بسیار خوب در حوزه گردشگری می‌تواند در کشور مطرح باشد و رویکرد ما در شورا جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری در شهر است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهر بوشهر بستر لازم برای رشد سرمایه‌گذاری را دارد و شورا از طرح‌های مطالعاتی و سرمایه‌گذاری برای توسعه پایدار شهری حمایت خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: شورای پنجم در راستای حمایت، تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر و شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری را تشکیل داد.

 

دهدار با تاکید بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر گفت: پارکینگ‌های طبقاتی، شهربازی، هتل، اسکله تفریحی، پارک آبی و مرمت بناهای تاریخی بافت فرهنگی تاریخی بندر بوشهر  از جمله فرصت های سرمایه گذاری در بشمار می‌روند.

 

وی اضافه کرد: انتظار داریم با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شاهد حضور حضور سرمایه گذاران توانمند در این بخش‌ها باشیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95390