کد خبر: 95378 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 فروردين 1397 - 22:50
حذف تعدادی از جوانان بومی استان بوشهر از لیست نهایی دعوت به کار/شکایت نماینده دشتستان به سازمان بازرسی کشور

اتحاد خبر: تعدادی از جوانان بومی استان بوشهر که در آزمون های مربوط به استخدام شرکت پتروپالایش کنگان شرکت کرده و پذیرفته نیز شده بودند به دلایل نامعلومی از لیست نهایی دعوت به کار حذف شدند.به گزارش اتحاد خبر، طبق نامه ی دریافتی، 15 نفر از این جوانان بومی پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی شرکت پتروپالایش...

اتحاد خبر-زهره عرب: تعدادی از جوانان بومی استان بوشهر که در آزمون های مربوط به استخدام شرکت پتروپالایش کنگان شرکت کرده و پذیرفته نیز شده بودند به دلایل نامعلومی از لیست نهایی دعوت به کار حذف شدند.

به گزارش اتحاد خبر، طبق نامه ی دریافتی، 15 نفر از این جوانان بومی پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی شرکت پتروپالایش کنگان و دعوت به طب کار در عسلویه و انجام آن، اینک به دلایل نامشخصی اسامی ایشان جزو لیست پذیرفته شدگان نهایی این شرکت اعلام نشده است.

گفتنی است این جوانان بومی جهت استرداد حق قانونی خود و پیگیری این موضوع نامه ای را با اسم و امضای خود به نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین دفتر مقام معظم رهبری، دیوان عدالت اداری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، نماینده مردم شهرستان عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی، دفتر مرکزی شرکت پتروپالایش کنگان، اداره کار و اشتغال پارس جنوبی در عسلویه و اداره کار و اشتغال پارس جنوبی در کنگان ارسال نمودند که نسخه ای از این نامه نیز به تحریریه اتحاد جنوب ارسال شده و در کانال تلگرامی این رسانه منتشر گردید.

به گزارش اتحاد خبر، در پی انتشار این خبر محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به آقای سراج، رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به اعتراض جوانان به نتایج آزمون استخدامی شرکت پتروپالایش کنگان گردید.

در بخش انتهایی این نامه آمده است که "ظاهرا با اعمال نفوذ برخی افراد که با توجه به نمونه ارسالی برخی نتایج آزمون دور از ذهن نبوده و در زمان اعلام اسامی و دعوت به کار جزو دعوت شدگان نمی باشند لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به نحوه آزمون و بررسی مراحل جذب شرکت کنندگان رسیدگی گردیده و اینجانب را از نتیجه مطلع نمایند."





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95378