کد خبر: 95297 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 فروردين 1397 - 11:18
رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با "اتحاد خبر":
برآورد هزینه حفاری و تجهیزات دو حلقه چاه به مبلغ ۳۸۴ میلیون در این شهر

اتحاد خبر-زهره عرب: رییس شورای شهر دالکی اظهار داشت: با کارشناسی مهندس نجاتی و همکاران ایشان در شهرستان دشتستان هزینه حفاری و تجهیزات دو حلقه چاه به مبلغ ۳۸۴ میلیون برآورد گردید. به گزارش اتحاد خبر؛ عباس تدین، رییس شورای شهر دالکی عنوان کرد: بر اثر وقوع زلزله در سال ۹۲ آب چشمه ی گوگردی شهر دالکی قطع شده و متعاقب آن...

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی اظهار داشت: با کارشناسی مهندس نجاتی و همکاران ایشان در شهرستان دشتستان هزینه حفاری و تجهیزات دو حلقه چاه به مبلغ ۳۸۴ میلیون برآورد گردید. به گزارش اتحاد خبر؛ عباس تدین، رییس شورای شهر دالکی عنوان کرد: بر اثر وقوع زلزله در سال ۹۲ آب چشمه ی گوگردی شهر دالکی قطع شده و متعاقب آن ۲۰ هزار اصله نخل خشک شده اند که اینک بعد از گذشت ۵ سال و با پیگیری های شورای پنجم شهر دالکی و همکاری مسئولین دولت تدبیر و امید در تخصیص اعتبار جهت حفر دو حلقه چاه در این شهر، این نخیلات احیا خواهند شد. 


وی با اشاره به جزییات این موضوع اضافه کرد: فرماندار محترم دکتر زارع، مهندس کریم آزاد و دکتر لقمان زاده طی تشکیل یک جلسه ی اضطراری مبلغ دویست میلیون را برای تحقق این امر مهم در کمیته برنامه و بودجه شهرستان قرار دادند که این موافقت نامه به کمیته برنامه و بودجه استان ارسال شد و جناب عوض پور نیز کمال همکاری را داشتند.

تدین تصریح کرد: رییس محترم سازمان برنامه و بودجه استان این موافقت نامه را با سازمان آب منطقه ای مبادله و ابلاغ نمودند که مبلغ دویست میلیون از بودجه های دارای وجه می باشد و مبلغ ذکر شده قطعی است و در اسرع وقت ان شالله به مرحله حفر چاه ها خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: قولی که بنده و همکارانم به نخل داران جهت آبیاری نخیلاتشان داده بودیم ان شالله پس از گذشت ۵ سال عملی خواهد شد.

رییس شورای شهر دالکی با اشاره به همکاری ها و حمایت های صورت گرفته تاکید کرد: بنده بر خود واجب می دانم از طرف خودم و همه همکارانم از زحمات، تلاشها و پیگیری های امام جمعه محترم دالکی جناب سیدهادی طالبی، فرماندار محترم دشتستان دکتر ارسلان زارع، مهندس رجایی مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر و همکاران ایشان، جناب مهندس رضا عوض پور، دکتر لقمان زاده معاون محترم سیاسی و اجتماعی، مهندس نجاتی، بخشدار مرکزی سرکار خانم ناهید دشتی، نخل داران عزیز و همچنین جناب غلامی، جناب تیموری، جناب عبدالشیخی و آقای فرامرزی کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم، ان شالله هر چه سریعتر عملیات حفاری این چاه ها آغاز خواهد شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95297