کد خبر: 95248 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 12:11
مدیر عامل پایانه‌های نفتی ایران:
خطوط لوله قدیمی نفت بازرسی و تخلیه می‌شوند/ عملیاتی با ریسک بالا

اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت پایانه‌ های نفتی ایران گفت: بازرسی و تخلیه خطوط لوله دریایی کشور که در زمان جنگ تحمیلی عهده‌دار صادرات نفت کشور بودند در دستور کار قرار گرفت. سید پیروز موسوی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی سال جاری حوزه عملیات، فنی و مهندسی و ... شرکت پایانه‌ های نفتی ایران است...

اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: بازرسی و تخلیه خطوط لوله دریایی کشور که در زمان جنگ تحمیلی عهده‌دار صادرات نفت کشور بودند در دستور کار قرار گرفت.

 

سید پیروز موسوی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی سال جاری حوزه عملیات، فنی و مهندسی و ... شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

 

به گزارش مهر؛ وی افزود: این عملیات بسیار پیچیده و با ریسک بسیار بالا است و برای این پروژه بسیار مهم با شرکت‌های دولتی مذاکراتی داشتیم که امیدوارم هستیم این پروژه امسال اجرایی شود.

 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: بازرسی و تخلیه این خطوط لوله دریایی که به اس‌پی‌ام منتهی می‌شود که نفت از سال ۶۲ تاکنون در آن باقیمانده است.

 

موسوی یادآور شد: انشاءالله با تکیه بر توان داخلی و استفاده از مهندسین و فناوری داخل کشور این پروژه عظیم در سال جاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه های داخلی کشور اجرایی خواهیم کرد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95248