کد خبر: 95237 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 10:51
با شرکت ۴۰۰ دانش‌آموز؛
مسابقات ساخت و پرواز گلایدر در بوشهر برگزار شد

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از شرکت ۴۰۰ دانش آموز در مسابقات ساخت و پرواز گلایدر خبر داد.

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از شرکت ۴۰۰ دانش آموز در مسابقات ساخت و پرواز گلایدر خبر داد.


به گزارش مهر، ناصر کرمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات ساخت و پرواز گلایدر یادآوره شهدای پرواز در سالن ورزشی دبستان دخترانه معینی بوشهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۴۰۰ دانش آموز سوم ابتدایی تا دهم با همکاری اولیای خودشان در ۱۰ شهرستان و منطقه برگزار می شود که نفرات برگزیده هر پایه و جنسیت تقدیر می شوند.

 

وی ادامه داد: از اهداف مهم این مسابقات، افزایش مهارت و دقت دانش آموزان، رشد مهارت های حرکتی و هماهنگی بین چشم و ذهن، نشاط اجتماعی و بالا بردن مشارکت خانوادگی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مسابقات ساخت و پرواز هواپیمایی گلایدر  با همکاری دانش آموزان و اولیا برگزار می شود افزود: هواپیمای ساخت شده دارای ۶۰ قطعه است که ساخته آن نیاز به مهارت، دقت و مشارکت خانواده دارد.

 

وی عنوان کرد: از اهداف مهم این مسابقات افزایش مهارت و دقت دانش آموزان، رشد مهارت های حرکتی و هماهنگی بین چشم و ذهن، نشاط اجتماعی و بالا بردن مشارکت خانوادگی است.

 

کرمی یادآور شد: در اولین دوره این مسابقات که دو سال پیش با حضور ۱۵۰ دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان ها کسب کرد و ۵ دانش آموز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی افزود: در دومین دوره این مسابقات که سال پیش با حضور ۲۵۰دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان ها کسب کرد و ۶ دانش آموز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95237