کد خبر: 95236 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 10:48
ورزشکاران بوشهری 137 مدال بین المللی و جهانی کسب کردند

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در سال گذشته در ورزش های قهرمانی یکهزار مدال کسب کردند که از این شمار 137 نشان بین المللی و جهانی است.

اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در سال گذشته در ورزش های قهرمانی یکهزار مدال کسب کردند که از این شمار 137 نشان بین المللی و جهانی است.

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در نشست شورای ورزش استان بوشهر افزود: همچنین ورزشکاران این استان بوشهر در این مدت در 12 رشته ورزشی نیز سکوی تیمی کسب کردند.


وی با تاکید بر ضرورت ترویج ورزش همگانی در استان بوشهر اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اقبال مردم این استان به ورزش های همگانی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی و کوه پیمایی 15 تا 20 درصد افزایش یافت.


بهروزیان فر اظهارکرد: با توجه به اهمیت ورزش همگانی برنامه های این حوزه بجد دنبال می شود.


وی با یادآوری اینکه در سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به ورزش شهرستان های استان بوشهر اختصاص یافت که باعث رونق چشمگیر ورزش شهرستان ها شد بیان کرد: امسال نیز هشت میلیارد ریال اعبتار به 43 هیات ورزشی این استان تخصیص یافته است که در هفته جاری با رعایت عدالت میان آنها توزیع می شود.


بهروزیان فر ادامه داد: در سال جاری برنامه ها براساس چشم انداز ترسیم شده اجرا می شود تا به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم حمایت از ورزشکاران استان بوشهر است که حضور آنها در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی قطعی شده است.
بهروزیان فر افزود: در این ارتباط به ورزشکاران دارای شانس کسب مدال، حقوق ماهیانه اختصاص یافته تا بتوانند در نهایت آرامش روحی و روانی مهیای حضور در مسابقات شوند.


وی در ارتباط با طرح های ورزشی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری عملیات اجرایی 90 درصد از طرح های ورزشی این استان به اتمام می رسد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95236