کد خبر: 95230 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 10:38
مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر؛
خط و مشی اتحاد جنوب، بیان مشکلات و همراهی با مردم است/ محدود کردن فضای مجازی راه حل مناسبی نیست

اتحاد خبر: اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال 97، با حضور مدیر مسئول و تحریریه این نشریه و به میزبانی عبدالخالق عبدالهی برگزار شد.به گزارش اتحاد خبر؛ مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر، ضمن تبریک سال نو ،گزارشی از عملکرد هفته نامه و سایت در سال 96 ارائه کرد.اکبر صابری با اشاره به اولویت های کاری سال جدید در هفته نامه اتحاد جنوب و سایت...

اتحاد خبر: اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال 97، با حضور مدیر مسئول و تحریریه این نشریه و به میزبانی عبدالخالق عبدالهی برگزار شد.به گزارش اتحاد خبر؛ مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر، ضمن تبریک سال نو ،گزارشی از عملکرد هفته نامه و سایت در سال 96 ارائه کرد.

اکبر صابری با اشاره به اولویت های کاری سال جدید در هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر اظهار داشت: خط و مشی اتحاد جنوب در سال جدید، بیان مسائل و مشکلات مردم و انعکاس فریادهای بحق و منصفانه آنها در مطالبات معیشتی و اجتماعی است که با تمام قاطعیت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.


صابری خاطرنشان کرد: 20 سال از انتشار اولین شماره اتحاد جنوب می گذرد و در این مدت تلاش کرده ایم با روحیه ای انتقادی و مطالبه گری، رسالت خود به عنوان صدای مردم دشتستان بزرگ را انجام دهیم و تا آنجا که ممکن بوده به این مهم عمل کرده ایم.


مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر با اشاره به تاثیرگذاری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر زندگی مردم اظهار داشت: با گرایش روز افزون مردم به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، سعی کرده ایم با راه اندازی سایت اتحاد خبر و کانال اتحاد خبر در فضای مجازی هم فعال باشیم که خوشبختانه میزان بازدیدهای مردمی از مجموعه کانال های مربوط به اتحاد خبر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، قابل توجه بوده است.


صابری تصریح کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که شبکه های اجتماعی به تریبون آزاد مردم برای بیان مسائل و مشکلات آنها تبدیل شده اند و محدود کردن مردم در استفاده از آنها راه حل مناسبی نمی باشد.


مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب با اشاره به انتشار هزارمین شماره این هفته نامه در سالجاری ابراز داشت: 20 سال است که اتحاد جنوب میهمان خانه های مردم دشتستان می باشد و در این مدت با وجود برخی مشکلات، تلاش کرده ایم با توکل بر خدا و همراهی دوستان گرانقدر، این هفته نامه به صورت منظم منتشر شود و انشاالله در مرداد ماه سالجاری، جشن انتشار هزارمین شماره هفته نامه اتحاد جنوب برگزار خواهد شد.


وی بیان داشت: تلاش می کنیم در سال جدید، از لحاظ محتوا و بیان مطالب و موضوعات مختلف، متفاوت با سال قبل بوده و نوآوری هایی داشته باشیم.

در ادامه اعضای حاضر در نشست، به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود برای ارتقای سطح کیفی نشریه و سایت اتحاد جنوب پرداختند.


لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمی، از  آقای عبدالخالق عبدالهی عضو تحریریه اتحاد جنوب تجلیل و قدردانی شد.

















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95230