کد خبر: 95221 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 08:56
برگزاری 13 نمایشگاه تخصصی در بوشهر برنامه ریزی شد

اتحاد خبر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 13 نمایشگاه تخصصی با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی در بوشهر برگزار می شود.

اتحاد خبر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 13 نمایشگاه تخصصی با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محمدزاده روز یکشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی معرفی توانمندی تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صادراتی استان بوشهر در راستای تحقق شعار امسال مورد توجه ویژه است.


وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاههای تخصصی به‌منظور هم‌افزایی در حوزه‌های صنعت، معدن، صنایع کشاورزی، صنایع دریایی، صنایع دستی و گردشگری، نفت و گاز و پتروشیمی، تجارت، بازرگانی و تجاری سازی تولیدات و خدمات توسط کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در چارچوب شیوه نامه مربوطه سیاست گذاری و پیش بینی شده است.


محمدزاده یادآورشد: نمایشگاه های تخصصی کودک و نوجوان و بازیهای فکری، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، مبلمان و صنعت چوب، حمل و نقل، امور گمرکی، بنادر و دریانوردی، توانمندی‌های دریایی، فرش ماشینی و موکت و کفپوش، انرژی با محوریت آب، برق و گاز و صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته از جمله نمایشگاههای پیش بینی شده است.


وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دام و طیور، شیلات، آبزیان و جشنواره غذاهای دریایی، الکامپ و تل‌کامپ، فن آوری‌های نوین فرش دستباف،پزشکی و دندانپزشکی و دارو سازی، صنعت خودرو و نمایشگاه خدمات شهری از دیگر نمایشگاه‌هایی که در سال حمایت از کالاهای ایرانی در بوشهر برگزار می شود.
محمدزاده گفت: تقویم نمایشگاههای یاد شده در اسفند ماه سال گذشته تصویب و امسال عملیاتی می‌شود.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تسهیل ارتباطات تجاری مابین بخش های مختلف تامین، تولید، عرضه و مصرف تصریح کرد: حضور بنگاه های اقتصادی در نمایشگاه های تخصصی با هدف ارایه دستاوردهای تکنولوژی و فناوری‌های نوین می‌تواند هماهنگی و ارتباط موثری را در زنجیره تولید تا توزیع محصول ایجاد کند.


محمدزاده اضافه کرد: حمایت از حضور کالای ایرانی دربازارهای هدف و جذب سرمایه گذاری و دانش فنی با هدف توسعه صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی از جمله برنامه های استان بوشهر در راستای حمایت از کالاهای ایرانی است.


وی گفت: اعزام پنج هیات تجاری و پذیرش سه هیات خارجی از جمله برنامه‌های امسال استان بوشهر در حوزه تجارت خارجی است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95221