کد خبر: 95214 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 08:17
استاندار بوشهر:
ورزش‌های ساحلی و دریایی در استان توسعه می‌یابد

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر و همجواری با خلیج فارس، ورزش‌های ساحلی و دریایی در استان بوشهر توسعه می‌یابد. عبدالکریم گراوند در نشست شورای ورزش استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه ورزش دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید شرایط توسعه ورزش در استان فراهم شود...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر و همجواری با خلیج فارس، ورزش‌های ساحلی و دریایی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.


عبدالکریم گراوند در نشست شورای ورزش استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه ورزش دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید شرایط توسعه ورزش در استان فراهم شود.

 

به گزارش مهر، وی با اشاره به کمبود برخی امکانات و زیرساخت‌ها در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایطی که کمبودهایی در استان وجود دارد ولی شاهد درخشش ورزشکاران این استان در صحنه‌های ملی و بین‌المللی هستیم.

 

استاندار بوشهر با تقدیر از افتخارآفرینان و مدال آوران استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین المللی، تصریح کرد: توزیع عادلانه اعتبارات بین هیئت‌های ورزشی یکی از برنامه‌هایی است که با جدیت در دستور کار است.

 

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات و تامین نیازهای ورزشکاران، اضافه کرد: ورزشکاران امیدهای جامعه هستند و باید برای رفع نیازهای آنان تلاش جدی صورت گیرد و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها دستیابی به موفقیت باشد.

 

گراوند حمایت از بانوان ورزشکار را اولویتی دیگر عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تخصیص اعتبارات مناسب به بخش ورزش، تلاش می‌شود برای رفع مشکلات ورزشی اعتبارات تخصیصی هیئت‌های ورزشی عادلانه توزیع شود.

 

وی با اشاره به اجرای مطلوب برنامه‌های نشاط اجتماعی در نقاط مختلف استان، تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی در استان بوشهر را در دستور کار داریم و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده خواهیم کرد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95214