کد خبر: 95212 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 - 08:10
معاون استاندار بوشهر:
وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد.

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد.


به گزارش مهر، مجید خورشیدی یکشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی ها باید دیده شود تا بتوانند کارویژه و وظایف خود را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم است افزود: روابط عمومی نباید تنها برای دستگاه متبوع خود تبلیغات کند بلکه باید پلی بین مردم و حاکمیت نیز باشد و جامعه نیز باید این دوسویگی ارتباطی را باور کند.

 

خورشیدی یادآور شد: برای ایفای ارتباط دوسویه، باید پیام رسان جامعه نیز باشیم و مشکلات و معضلات مردم را نیز انتقال دهیم و به گلایه ها و دردهای مردم توجه کنیم.

 

استقبال از نقدها

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حرفه ای بودن کارکنان روابط عمومی ها خاطر نشان کرد: کارکنان روابط عمومی باید تخصص و دانش کافی در این عرصه را داشته باشند و به طور مرتب خود را به دانش روز بروز کنند.

 

خورشیدی به شفافیت در روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود:  باید به گونه ای شفاف عمل کنیم که جامعه باورپذیری اطلاعات و اخباری که میدهیم را داشته باشد و بدون تردید اگر اطلاعات نادرست به جامعه پمپاژ کنیم، از شان روابط عمومی کاسته خواهد شد.

 

وی  در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی به مدد روابط عمومی ها آمده است گفت: باید استفاده صحیح و به موقع از این فرصت داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید نقد مردم عادی را ارج بگذاریم ابراز داشت: باید از کسانی که صادقانه و مسئولانه نقد می‌کنند تقدیر کنیم و از انتقادات در راستای پیشرفت و موفقیت گام برداریم.

 

توسعه آموزش‌های کارکنان روابط عمومی

خورشیدی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت افزود: در زمینه اطلاع رسانی در چند سال اخیر  وضعیت صد درصد مطلوبی نداریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان در این زمینه گام های بلندی برداریم.

 

وی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر اضافه کرد: تشکیل این شورا اقدام موثری برای هم پوشانی و هم افزایی دستگاه های اجرایی است و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه باشیم.

 

معاون سیاسی استاندار بوشهر خواستار ارائه آموزش‌های مورد نیاز کارکنان روابط عمومی ها شد و تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب و با کیفیت و برگزاری منظم این دوره های آموزشی مورد تاکید است.

 

تقویت روابط عمومی‌ها

خورشیدی بر لزوم ارتقای وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: تقویت روابط عمومی‌ها موجب موفقیت بیشتر دستگاه ها و سازمان ها می شود.

 

خورشیدی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای دقیق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: این قانون  در کشور ما دیرهنگام شکل گرفت ولی باید کاری کنیم که دقیق اجرایی شود.

 

وی تاکید کرد: ماده ۲۱ این قانون بسیار مهم است و ضمانت اجرای این قانون در ماده ۲۱ آمده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95212