کد خبر: 95189 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1397 - 11:47
۹۲۵ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمران شهری بوشهر پیش‌بینی شده است

اتحاد خبر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از مجموع یک‌هزار ۱۸۵ میلیاردریال اعتبارات مصوب شهرداری بوشهر ۹۲۵ میلیارد ریال آن برای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

اتحاد خبر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از مجموع یک‌هزار ۱۸۵ میلیاردریال اعتبارات مصوب شهرداری بوشهر ۹۲۵ میلیارد ریال آن برای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده است.
بوشهر| 925 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمران شهری بوشهر پیش‌بینی شده است

به گزارش تسنیم، اکبر توسلی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهری اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم شهروندان بوشهری حل مشکل زیر ساخت حمل و نقل است که این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

 

وی از اختصاص 13 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهری خبر داد و بیان کرد: توسعه ترمینال اتوبوسرانی درون شهری، توسعه ایستگاه‌های اتوبوش شهری و مکانیزه کردن آنها، نصب علائم ترافیکی، انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر بوشهر از جمله برنامه‌های امسال است.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر به بدهی‌های شهرداری بوشهر پرداخت و گفت: سال گذشته پیمانکاران پروژه‌های شهرداری بوشهر 60 میلیارد ریال از بدهی‌های خود دریافت کردند که این پرداخت مدیریت مناسبی در آن نبود و بسیاری از پیمانکاران که بدهی میلیاردی داشتند تنها موفق به دریافت چک 500 میلیون ریالی شدند.

 

توسلی با تاکید بر پرداخت حقوق کارگران پسماند شهری  افزود: پاکبانان از اسفندماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند که لازم است حقوق این زحمتکشان در مود مقرر پرداخت شودکه در این راستا پیمانکار موظف است تا سقف 2 ماه چنانچه شهرداری پرداختی نداشته باشد حقوق پاکبانان پرداخت کند.

 

وی رویکرد بودجه عمرانی شهر بوشهر را توسعه متوازن دانست و بیان کرد: رویکرد بودجه عمرانی شهر بوشهر توسعه متوازن در محلات و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری در سطح محلات است.

 

توسلی با اشاره به اختصاص یک‌هزار 850 میلیارد ریال اعتبار شهرداری بوشهر خاطر نشان کرد: از مجموع یک‌هزار 185 میلیاردریال اعتبارات مصوب شهرداری بوشهر 925 میلیارد ریال آن برای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده است.  

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از تدوین پروژه‌های زیرساخت گردشگری خبر داد و تصریح کرد: باید زیرساخت‌های متناسب با گردشگری شهر بوشهر تدوین شود تا امکان درآمدزایی مناسبی از  حوزه گردشگری فراهم شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95189