کد خبر: 95141 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 فروردين 1397 - 12:19
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:
پارک لیان به شهرداری بوشهر واگذار و احیا و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود(تصاویر)

اتحاد خبر:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پارک لیان به شهرداری بوشهر واگذار و احیا و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.نشست ساماندهی پارک لیان بوشهر با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیران مرتبط شهرداری، رئیس شورای شهر بوشهر، مدیران کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرعامل سازمان همیاری و ...

اتحاد خبر:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پارک لیان به شهرداری بوشهر واگذار و احیا و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.



به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، نشست ساماندهی پارک لیان بوشهر با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیران مرتبط شهرداری، رئیس شورای شهر بوشهر، مدیران کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرعامل سازمان همیاری و ...برگزار شد.

 در این نشست پیرامون نحوه واگذاری و زمانبندی اجرای پروژه پارک لیان بوشهر بحث و تبادل نظر شد و در نهایت مقرر شد مکاتبات لازم با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور انجام شود بنحوی که پارک لیان در همان قالب منطقه نمونه گردشگری به شهرداری بوشهر به عنوان سرمایه گذار مادر واگذار و طراحی و اصلاح نقشه با اولویت ساماندهی ساحل  آماده و همچنین عملیات اجرایی پارک لیان به زودی آغاز شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه به ثمر رساندن این پروژه آرزوی دیرینه شهروندان عزیز بوشهری است شروع کیفی و زودهنگام احداث این پارک مورد تاکید و دستور ویژه استاندار است.
مهرداد ستوده همچنین ضمن دعوت از آحاد مردم برای پیوستن به کمپین اصلاح الگوی مصرف آب ، افزود: این کمپین بزودی کار خود را با محوریت سمن‌های مرتبط رسما شروع می‌کند.

وی از شهرداری بوشهر خواست که در پارک لیان از گونه های گیاهی استفاده کنند که به آب کمتری نیاز داشته باشند.

ستوده ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند در نظر است با توجه به مطالبه مردم پروژه‌ها اولویت بندی و مراحل پیشرفت  با پایش دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم در یک جدول زمانبندی مشخص شاهد بهره برداری از این پروژه ها برای رفاه و آسایش بیشتر مردم باشیم.











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95141