کد خبر: 95103 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 23 فروردين 1397 - 07:34
بهرام رضاییان:
تساوی حق پارس نبود/ فقط ۱۰۰ میلیون از تبلیغات محیطی دریافت کردیم
اتحاد خبر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: بازی قابل قبولی از خود ارائه کردیم و تساوی در این دیدار حق ما نبود.
اتحاد خبر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: بازی قابل قبولی از خود ارائه کردیم و تساوی در این دیدار حق ما نبود.

به گزارش مهر، بهرام رضائیان  پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

 

وی تاکید کرد: در نیمه دوم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادیم و حتی می توانستیم بجز تک گلی که وارد دروازه حریف کردیم به گل های دیگر هم دست پیدا کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و نتوانستیم ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

 

رضائیان تصریح کرد: بازیکنان ما در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و هفته ها صدرنشین لیگ بودند و جایگاه برای پارس باید بهتر از این می بود.

 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در پاسخ به این سئوال که چقدر از تبلیغات محیطی دریافت کرده ایدگفت: ما در مجموع ۱۰۰ میلیون دریافت کرده ایم که از این مبلغ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون بابت جریمه هایی که برای تیم در نظر گرفته شده است، پرداخت کردیم.

 

رضائیان در پاسخ به این سئوال که چه زمانی مشکلات مالی بازیکنان مرتفع خواهد شد، افزود: ما تلاش می کنیم  که با تمامی بازیکنان تسویه حساب کرده و به کسی بدهکار نباشیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پارس جم از ابتدای فصل تا به امروز تلاش زیادی از خود به خرج دادند. هفته ها صدرنشین بودند و این تنها با تمرین صورت می گرفت. بنابراین ما وظیفه خود می دانیم که هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان را برطرف و به نوعی دَین خود را به آنان ادا کنیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95103