کد خبر: 95092 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1397 - 15:02
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:
نگاه ویژه‌ای به ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم

اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: نگاه ویژه‌ای به توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم.سید پیروز موسوی اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان مراکز اصلی صادرات نفت کشور در سال ٩٧ آمادگی کامل برای انجام ماموریت های محول شده توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را دارند.وی افزود: با تکیه برتوان داخلی...

اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: نگاه ویژه‌ای به توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی در پایانه‌های نفتی داریم.



سید پیروز موسوی اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان مراکز اصلی صادرات نفت کشور در سال ٩٧ آمادگی کامل برای انجام ماموریت های محول شده توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را دارند.

وی افزود: با تکیه برتوان داخلی این شرکت و همچنین شرکت‌های ایرانی تاسیات ذخیره سازی، اسکله های نفتی و ... بهسازی و نوسازی لازم در راستای تامین منافع وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و متخصصان خدوم این شرکت به صورت لحظه‌ای در حال پایش این تاسیسات هستند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با آینده‌نگری، تیزبینی و هوشیاری نسبت به مسائل منطقه‌ای و جهانی در راستای تحقق ماموریت‌های مهم وزارت نفت آگاه باشیم.

وی با اشاره به افزایش توانمندی پایانه‌های نفتی ایران در صادرات نفت خام گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد دستیابی به توان بالایی در زمینه بارگیری و صادرات نفت در پایانه‌های نفتی هستیم.

موسوی با اشاره به نامگذاریا مسال به نام سال حمایت از تولید ایرانی، تصریح کرد: در پایانه‌های نفتی ایران نگاه و تکیه ما بر تولیدکنندگان داخلی است و در زمینه خدمات نیز از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

منبع:مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95092