کد خبر: 95039 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1397 - 17:42
مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد؛
راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در بیمارستان شهید گنجی برازجان

اتحاد خبر:مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان از نصب و راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی سونوسایت (Sonosite) مدل Edge Ll در این بیمارستان خبر داد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، نظر غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: دستگاه اکوکاردیوگرافی سونوسایت (Sonosite) مدل Edge Ll. بوده و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی...

اتحاد خبر:مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان از نصب و راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی سونوسایت (Sonosite) مدل Edge Ll در این بیمارستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، نظر غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: دستگاه اکوکاردیوگرافی سونوسایت (Sonosite) مدل Edge Ll. بوده و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خریداری و توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی در بخش CCU این بیمارستان نصب و توسط پزشک متخصص قلب و عروق راه‌اندازی شد.
متخصص قلب و عروق بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز در رابطه با عملکرد این دستگاه ابراز داشت: پزشک متخصص قلب از دستگاه اکوکاردیوگرافی برای ایجاد یک تصویر متحرک از قلب استفاده می‌کند و همچنین نحوه عملکرد دریچه‌های قلب و جریان خون در قلب و سرخرگ‌ها را می‌بیند.
دکتر مرضیه درّا افزود: با اکوکاردیوگرافی به پزشک نشان داده می‌شود که چگونه حفره‌ها یا دیواره‌های قلب توسط بیماری‌هایی مانند حمله قلبی، فشارخون بالا، بیماری پیشین قلبی و یا نارسایی قلب، دچار تغییر شده‌اند و این در تشخیص و درمان بیمار بسیار تأثیرگذار می‌باشد.
لازم به ذکر است، هم‌اکنون در بیمارستان شهید گنجی سه دستگاه اکو مستقر می‌باشد که به بیماران خدمات تشخیصی ارائه می‌کند

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95039