کد خبر: 95013 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1397 - 09:42
بالاخره شورای شهر تهران استعفای شهردار را پذیرفت؛
نجفی رفت، حسینی مکارم جایگزین شد
اتحاد خبر: با رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی نجفی شهردار تهران پس از گذشت هفت ماه و 21 روز از ساختمان بهشت رفت. پس از رای گیری اعضای شورای شهر و رفتن نجفی از شهرداری اعضای شورا با رای اکثریت مکارم معاون وی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.نجفی که در اولین روز از شهریورماه سال گذشته با قرائت سوگندنامه شهردار...
اتحاد خبر: با رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی نجفی شهردار تهران پس از گذشت هفت ماه و 21 روز از ساختمان بهشت رفت. پس از رای گیری اعضای شورای شهر و رفتن نجفی از شهرداری اعضای شورا با رای اکثریت مکارم معاون وی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
نجفی که در اولین روز از شهریورماه سال گذشته با قرائت سوگندنامه شهردار شانزدهم تهران شده بود به دلیل ابتلا به بیماری جدید از سمت خود استعفا داد، هرچند اعضای شورای شهر تهران در پذیرش استعفای اول نجفی مقاومت کرده و به استعفا رای منفی دادند اما تنها چند ساعت بعد از رد استعفای اول، نجفی مجددا دست به قلم شد و این بار بااشاره به آغاز روند درمانی‌اش از شورای شهر خواست که اقدامات لازم را برای انتخاب شهردار و یا سرپرست انجام دهند.

استعفای نجفی پذیرفته شد

حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران شد

پس از رای گیری اعضای شورای شهر و رفتن نجفی از شهرداری اعضای شورا با رای اکثریت مکارم معاون وی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

نجفی رفت، حسینی جایگزین شد

اعضای شورای شهر تهران پس از آنکه به استعفای نجفی رای مثبت دادند، انتخاب سرپرست در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت و محسن هاشمی از اعضا خواست که گزینه‌های سرپرستی را به هیات رئیسه بدهند.

 

پس از وصول پیشنهادات محسن هاشمی گفت: تنها دو نفر از اعضای شورای شهر حقانی را به عنوان سرپرست پیشنهاد داده و مابقی مکارم حسینی معاون شهردار را به عنوان سرپرست پیشنهاد دادند که بر همین اساس اعضای شورای شهر بین مکارم حسینی و حقانی رای خود را بدهند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95013