کد خبر: 95006 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1397 - 08:29
۹۹.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان کشف شد

 اتحاد خبر: فرمانده دریابانی بوشهر گفت: در ۲۰ روز گذشته افزون بر ۹۹.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس محدوده استان کشف شده است.سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق در راستای تحقق شعار امسال است و با هر...

اتحاد خبر: فرمانده دریابانی بوشهر گفت: در ۲۰ روز گذشته افزون بر ۹۹.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس محدوده استان کشف شده است.سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق در راستای تحقق شعار امسال است و با هر کالای خارجی بدون مجوز قانونی برخورد قاطع می‌شود.
بوشهر| 99.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

به گزارش تسنیم، فرمانده دریابانی استان بوشهر حمایت از کالای ایرانی را از اولویت‌های مهم این فرماندهی برشمرد و گفت: کشف قاچاق صرفاً نمی‌تواند در سالم سازی اقتصاد مؤثر باشد بلکه باید مانع از ورود این نوع کالاها به کشور شویم و در این زمینه بیشتر به قاچاق‌های سازمان یافته، کلی و کلان در مرز دریایی استان بوشهر پرداخته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمام پهنه آبهای خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد افزود:  امکانات و تجهیزات دریابانی استان بوشهر به‌گونه‌ای است که قادر است در هر عمقی در خلیج فارس برای رصد فعالیت شناورها تردد کند.

 

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که دریابانان اجازه هیچ‌گونه تردد شناور غیر مجاز و یا جابجایی غیرقانونی کالا و مسافر نمی‌دهد تصریح کرد:  تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوء استفاده در انتقال کالاهای قاچاق و هر نوع فعالیت  غیر قانونی و خلاف را  مسدود کرده است.

 

سرهنگ رضایی‌نژاد از کشف کالای قاچاق در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و بیان کرد:مأموران دریابانی استان بوشهر، در تعطیلات نوروز امسال در عملیات‌های مختلف 99 میلیارد و 584 میلیون ریال کالای قاچاق را در آبهای استان کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه طی این مدت انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شده است خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز 15 فروند شناور متخلف، 2 دستگاه خودرو توقیف و 7 قاچاقچی کالا دستگیر و به مراجع قضائی استان بوشهر معرفی شدند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/95006