کد خبر: 94930 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1397 - 13:28
دیدار با شاعر روشندل دشتستانی به بهانه ی سالروز تولدش /تصاویر

اتحاد خبر: هفده فروردین ماه سالروز تولد «ابراهیم کلانترزاده» شاعر روشندل دشتستانی بوده است، به همین بهانه جمعی از دوستداران و علاقمندان او به دیدارش رفتند. به گزارش «اتحاد خبر»، کلانترزاده متولد سال 1316 می باشد و در سال 1324 (در هشت سالگی) بر اثر ابتلا به بیماری آبله نابینا گردید. وی از سال 1342 شروع به گفتن دوبیتی نموده ...

اتحاد خبر-زهره عرب: هفده فروردین ماه سالروز تولد ابراهیم کلانترزاده شاعر روشندل دشتستانی بوده است، به همین بهانه جمعی از دوستداران و علاقمندان او به دیدارش رفتند.



به گزارش «اتحاد خبر»، کلانترزاده متولد سال 1316 می باشد و در سال 1324 (در هشت سالگی) بر اثر ابتلا به بیماری آبله نابینا گردید. وی از سال 1342 شروع به گفتن دوبیتی نموده است.

 

وی پس از دیدار دوستان و صحبت با آنان گفت: "این شب و این لحظه از بهترین ساعات عمر من است"

گفتنی است این دیدار با حضور «مسعود آتشی»، «مریم کلانترزاده» (خواهر شاعر)، «فاطمه کلانترزاده» (دختر برادر شاعر)، «زینب قایدی» (خواهرزاده شاعر)، «اسفندیار فتحی»، «محمدحسین سلیمی فرد»، «حمید بوستانی»، و «احسان مبارکی» برگزار شد و افراد حاضر در جلسه به خواندن شعر، خاطره گویی و فایزخوانی پرداختند.

 

در پایان نیز ابراهیم کلانترزاده، در آستانه 81 سالگی به هر کدام از حاضران یک جلد از کتاب شعر خود با عنوان «هجران» اهدا نمود.




















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94930