کد خبر: 94879 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1397 - 16:57
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به حواشی اخیر در دشتستان:
با توجیه برخی اقدام ها سبب رواج جرم و خلاف نشویم

اتحاد خبر:مجید خورشیدی با اشاره به حواشی اخیر در شهرستان دشتستان گفت: در ابتدای سال در شهرستان اتفاقی رخ داد که همدلی و همراهی همه مسئولین و دستگاه ها اعم از شورای تامین توانست نشان دهد که اگر قرار است کاری انجام شود می توانند به زیبایی این همدلی و تعامل را به نمایش بگذارند. من از نیروی انتظامی، شورای تامین و ...

اتحاد خبر: جلسه شوراي اداري شهرستان به همراه معارفه معاونين فرماندار و بخشدار مركزي دشتستان با حضور معاون سياسي استانداري بوشهر صبح شنبه در سالن اجتماعات فرمانداري دشتستان برگزار گردید.

به گزارش «اتحاد خبر»، مجید خورشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای رهبر انقلاب گفت: نام دشتستان در طول تاریخ به نام آوران تاریخ سازی مزین بوده است و همواره نام برازجان در جای جای کشور اسلامی ما درخشیده است. در گذشته مبارزانی که رهبری کردند و در تاریخ جدید نیز خانواده شهدا برای این سرزمین افتخارآفرین بوده اند.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی امیدوارم عزم خود را جزم کرده و برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و در راستای تحقق جنبه سلبی این شعار که مبارزه با ورود کالای قاچاق بوده و همچنین جنبه ایجابی آن که اشاعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه است، تلاش و کوشش بیشتری نماییم. البته این موضوع صرفا مختص کالای ایرانی نیست بلکه در خصوص خدمات نیز باید کیفیت خدمات افرایش یابد.

خورشیدی ضمن تشکر از فرماندار محترم جهت مهیا کردن زمینه حضور وی در این جلسه گفت: به لحاظ تجربه، دکتر زارع از فرمانداران مسلط و مجرب کشور می باشد که در دشتستان به خدمت مشغول می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به تلاش در جهت پیشبرد اهداف شعار سال 97 تاکید کرد: در شهرستان دشتستان تولید محصول کشاورزی موردتوجه است که کالای خرما در این حوزه شاخص می باشد. قابل ذکر است که کشور تونس هفتمین تولیدکننده خرما اما سومین صادرکننده این محصول است و امیدوارم ما نیز بتوانیم سهم صادرات خود را با تلاش و برنامه ریزی افزایش داده و این کالا را در بازار جهانی بیش از پیش عرضه نماییم.

وی اضافه کرد: خرما را می توان به شکل یک محصول فرآوری شده تولید نموده و در نهایت به صادرات آن بپردازیم.

مجید خورشیدی با اشاره به حواشی اخیر در شهرستان دشتستان گفت: در ابتدای سال در شهرستان اتفاقی رخ داد که همدلی و همراهی همه مسئولین و دستگاه ها اعم از شورای تامین توانست نشان دهد که اگر قرار است کاری انجام شود می توانند به زیبایی این همدلی و تعامل را به نمایش بگذارند. من از نیروی انتظامی، شورای تامین و دیگر مسئولین که توانستند جنبه همکاری، همراهی و انسجام زیبایی را نشان دهند تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان دبیر شورای تامین استان خواهشم این است که شناسایی و پیگرد کسانی که به تخریب اموال عمومی پرداخته و همچنین افرادی که به نظم و امنیت آسیب زدند تسریع داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ضمن ابراز تاسف نسبت به اتفاقی که رخ داده افزود: امیدوارم با توجیه این اقدام سبب رواج اعمالی که جرم و خلاف مسائل عرفی و اخلاقی در کشور است نشویم.

وی عنوان داشت: در حاشیه این جلسه معارفه سه تن از عزیزان را داریم که برای همه شما نام آشنا حضور هستند، و امیدوارم این تغییرات منشا حضور مفیدتر و ارزشمندتر این عزیزان در عرصه خدمت باشد.

خورشیدی اضافه کرد: خوشبختانه شهرستان دشتستان به واسطه ظرفیت های گسترده خود آماده پیشرفت و توسعه همه جانبه می باشد.

وی با آرزوی توفیق برای بخشدار جدید مرکزی گفت: با توجه به شعار دولت محترم مبنی بر به کارگیری سهم بانوان عزیز در مناصب مدیریتی، امروز اولین بخشدار زن در دشتستان را معرفی می کنیم و امیدواریم در آینده شاهد بالاتر رفتن سهم زنان در عرصه های مدیریتیی این شهرستان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ابراز داشت: در چند ماه گذشته توفیقات خوبی از جمله عقد قرارداد راه آهن که آرزوی تاریخی و مطالبه قدیمی شهروندان استان بوشهر بوده است انجام شد، که عملیات اجرایی آن نیز از ابتدای سال آغاز خواهد شد.

مجید خورشیدی ادامه داد: همچنین کارهای عمرانی و اقتصادی زیادی نیز آغاز شده که تمام تلاش استاندار محترم انجام دادن پروژه های نیمه تمام است که مزیت های فراوانی برای سراسر استان دربر دارد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با یادآوری ضرورت همدلی و وفاق بیشتر در کشور عنوان کرد: کشور ما از نواحی دشمنان، رقیبان و حریفان این نظام دستخوش تهدیدات زیادی است. همچنین جغرافیای سیاسی منطقه در حال تغییر است و بعضا به نفع جمهوری اسلامی و یا همراه با تهدیداتی می باشد، به همین خاطر امروز بیش از هر چیز نیاز به همدلی، وحدت و وفاق بین نیروها و مردم عزیز ایران اسلامی احساس می شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94879