کد خبر: 94878 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1397 - 16:49
فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری:
همه به مجوزهای قانونی تمکین کنند/ از گفتارها و رفتارهای برهم زننده انسجام و وحدت مردم پرهیز شود

اتحاد خبر:رئیس شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان در بخشی از سخنان خود به حواشی ایجاد شده در جشن های میلاد امام علی (ع) در شهرهای بوشکان و کلمه اشاره نمود و خواستار رعایت قانون، تمکین به مجوزهای قانونی و پرهیز از گفتارها و رفتارهای بر هم زننده انسجام و وحدت مردم شده و افزود: بر اساس وظایف قانونی دستگاه های ...

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان در اولین جلسه شورای اداری سال 97 ضمن تبریک سال نو خورشیدی و مناسبت های خجسته، از زحمات و خدمات مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی، ائمه جمعه، نهادهای مدنی و اصحاب رسانه در خدمات رسانی به مردم عزیز که با همکاری و مشارکت فعالانه آنان در سال 1396 و دیدگاه مساعد و حمایتی استاندار محترم بوده است تشکر نمود.



به گزارش "اتحاد خبر"، دکتر ارسلان زارع از میزبانی مردم نجیب و مهمان نواز دشتستان برای حدود 400 هزار نفر مهمان نوروزی و گردشگر قدردانی نمود. همچنین مراتب سپاسگزاری از برگزاری جشن ها و حضور باشکوه آنان در مراسماتی که به مناسبت نوروز و میلاد امام علی (ع) در همه شهرها و روستاهای بزرگ شهرستان صورت گرفت را اعلام نمود.

رئیس شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان در بخشی از سخنان خود به حواشی ایجاد شده در جشن های میلاد امام علی (ع) در شهرهای بوشکان و کلمه اشاره نمود و خواستار رعایت قانون، تمکین به مجوزهای قانونی و پرهیز از گفتارها و رفتارهای بر هم زننده انسجام و وحدت مردم شده و افزود: بر اساس وظایف قانونی دستگاه های امنیتی و انتظامی و تأکید و ابلاغ اینجانب برای شناسایی و برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم و قطع برق مراسم یاد شده، امیدواریم که هرگز چنین روش و رفتارهای ناپسندی تکرار نگردد.

دکتر زارع از مدیران و روسای ادارات خواست تا با پیگیری مستمر خود در جذب اعتبارات عمرانی پروژه های مربوط به حوزه مسئولیت خود کوشا باشند.

فرماندار شهرستان دشتستان در بخش پایانی سخنان خود، از معاون برنامه ریزی فرمانداری و ادارات اقتصادی شهرستان خواست تا با برنامه ریزی و فعالیت بیشتر زمینه ی ارتقای شاخص های فعالیت های اقتصادی و اشتغال شهرستان را فراهم آورده و اجرای برنامه های دولت در این حوزه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرایی شدن شعار سال ،حمایت از کالای ایرانی و اجرای طرح های مهم اقتصادی شهرستان  از جمله طرح تحول کشاورزی را تسریع نمایند.

سیدحسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش دشتستان اذعان داشت: ضمن و تشکر از زحمات و تقدیر از عملکرد کسانی که در طول سالهای اخیر در عرصه خدمت درخشیدند، آقای زراعتگر از جمله انسانهای نیک و آرامی است که به تمام معنا و از حیث کاری با حضور ارزنده و مثبت خود مثمرثمر بوده اند و امروز خوشحالیم که ایشان را در کسوت جدید می بینیم.

وی ادامه داد: همچنین جناب لقمان زاده که در حوزه روستاهای بخش مرکزی بسیار همراه بوده و با سواد خوب و اشراف بر حوزه کاری خود تا به امروز از پس انجام وظایف محوله به خوبی برآمده اند.

لواسانی فرد تصریح کرد: شهرستان ما در بسیاری از زمینه های سیاسی و اجتماعی شاخص و پیشرو است و امیدوارم این برادر عزیز بتوانند با ارتباط با مجموعه سیاسی استان موفق باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان یادآور شد: انتصاب خانم دشتی را به لحاظ رویکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از بانوان و جوانان به فال نیک گرفته و امیدواریم که حضور ایشان در کسوت بخشدار مرکزی منشا خیر و برکت باشد.

حجه الاسلام شیخی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اذعان داشت: سال 96 با تمام اتفاقات تلخ و شیرین خود گذشت.

وی ضمن تبریک سال جدید گفت: امام صادق (ع) نوروز را به نیکی یاد می کند و آن را روزی پر از خیر و خوبی می داند.

حجه الاسلام شیخی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس افزود: شهدای مدافع حرم جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم مردم شریف ایران نمودند و برای حفظ و تامین امنیت منطقه جنگیدند.

ابراهیم ابراهیم زاده، رییس شورای شهرستان ضمن خیرمقدم به مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی را تبریک می گویم و امیدواریم سالی پر از موفقیت برای تولید کنندگان داخلی باشد.

وی با اشاره به انتصابات جدید در فرمانداری دشتستان ادامه داد: آقای زراعنگر با داشتن صفات نیکو و با سعه صدر فراوان همواره همراه ما نمایندگان مردم بوده است، از خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون در تمام مراحل زندگی و به ویژه در سمت جدید را داریم.

ابراهیم زاده در خصوص بخشدار سابق مرکزی دشتستان اظهار داشت: تلاش ها و زحمات ایشان برای همه محرز و مشخص است، بنده هم بارها شاهد حضور دکتر لقمان زاده در روستاها و پیگیری مشکلات مردم از نزدیک بوده ام. قطعا حضور ایشان در پست جدید می تواند برای شهرستان نوید موفقیت های زیادی باشد.

رییس شورای شهرستان دشتستان افزود: همچنین برای سرکار خانم دشتی در سمت بخشدار مرکزی دشتستان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم، امید که همه ما در راستای توسعه شهرستان قدم برداشته و به سهم خود در پیشرفت دشتستان نقش داشته باشیم.

به گزارش "اتحاد خبر"، در انتهای جلسه شورای اداری ضمن تشکر از زحمات دکتر لقمان زاده، سرکار خانم ناهید دشتی به عنوان بخشدار مرکزی دشتستان معرفی شد. همچنین ضمن تقدیر از زحمات آقای زراعتگر، دکتر جواد لقمان زاده به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معارفه گردید. آقای زراعتگر معاون سیاسی سابق فرمانداری نیز به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری دشتستان منصوب شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94878