کد خبر: 94620 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 فروردين 1397 - 10:10
مدیرکل هواشناسی بوشهر خبر داد؛
شرایط ناپایدار جوی در استان بوشهر/ وزش باد شدید و احتمال بارندگی

اتحاد خبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه استان از فردا تحت تاثیر زبانه‌های امواج ناپایدار قرار می گیرد، گفت: احتمال وقوع رگبار پراکنده‌ باران وجود دارد. 

اتحاد خبر: نادر شفیع‌خدایی  با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی نشان دهنده آرامش نسبی وضعیت جوی و دریایی استان طی امروز و فردا است.

به گزارش مهر؛ وی افزود: از فردا به تدریج استان تحت تاثیر زبانه‌های امواج ناپایدار قرار می‌گیرد که در نتیجه آن ابتدا از اواخر روز پنجشنبه و طی روز جمعه به سرعت وزش بادجنوبی در نیمه‌شمالی استان و سپس از اواخر روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه بادهای‌شمالی در تمام‌مناطق‌استان افزوده خواهد شد.

 شفیع‌خدایی با بیان اینکه طی بازه زمانی مذکور دریا مواج و متلاطم خواهد شد، اضافه کرد: طی این مدت، احتمال وقوع رگبار پراکنده‌ باران در برخی نقاط، عمدتاً در نیمه‌شمالی‌استان نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از امشب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت جهت باد شمال غربی تا شمال شرقی و از امشب جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و همچنین ارتفاع موج ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94620