کد خبر: 94451 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1397 - 18:14
پیام نوروزی علیرضا رزمجو بخشدار بخش سعداباد

اتحاد خبر: نوروز در اندیشه ملت نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه ای بالاتر و والاتر است. بی تردید اندیشه ی زیبای نوروز ، لطف و عنایت الهی بر ملت بزرگ و جهان بشریت و وعده حاکمیت زیبایی ها ، ارزش ها و تجلی کمال خواهی و تعالی جویی انسان است.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال ‌‌ . 




 نوروز در اندیشه ملت نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه ای بالاتر و والاتر است. بی تردید اندیشه ی زیبای نوروز ، لطف و عنایت الهی بر ملت بزرگ و جهان بشریت و وعده حاکمیت زیبایی ها ، ارزش ها و تجلی کمال خواهی و تعالی جویی انسان است. به لطف پروردگار متعال و در پرتو عنایات ایزد منان امید است سال ۹۷ خورشیدی برای ملت ما سال به بار نشستن برنامه های دولت تدبیر و امید و موفقیت های پیاپی دولت منتخب ملت در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و گشایش های پیاپی پسابرجام باشدو با تدبیر مدیران صادق و دلسوز نظام  و حضور هوشمندانه و منسجم آحاد مردم در همه عرصه ها، آینده ای پر امید و درخشان برای ایران عزیز رقم بخورد.  اینجانب از همراهی  و مساعدت مردم قدرشناس بخش سعدآباد و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی که مقدمات گام نهادن بخش سعدآباد در عرصه های توسعه و پیشرفت را فراهم آورده اند، صمیمانه قدردانی می نمایم.

 

نوروز و سال نو را محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی، دولت عزیز و همه مردم شریف ایران اسلامی خصوصا مردم غیور و ولایتمدار بخش سعدآباد تبریک عرض می نمایم. امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و عزت و افتخار برای شما عزیزان بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. 

 

 

    علیرضا رزمجو بخشدار بخش سعداباد

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94451