کد خبر: 94443 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1397 - 13:35
در بوشهر؛ برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر زبان انگلیسی تجلیل شدند

اتحادخبر: معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر زبان انگلیسی خبر داد.

حسن زارع در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در راستای برنامه های پژوهشی طراحی شده در معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور، فرآیند برگزاری جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش زبان انگلیسی از آبان ماه آغاز شد.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در همان ابتدا با تشکیل کمیته های اجرایی و علمی فرآیند برگزاری جشنواره با دستور ریاست دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر شروع شد و وظایف هر یک از کمیته ها تعیین شد.

زارع با اشاره به مراحل مقدماتی انجام کار جشنواره بیان داشت: اعلام فراخوان از طریق چاپ پوستر و تشکیل گروه هایی در فضای مجازی، اعلام فراخوان به تمام دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور، اعلام فراخوان به تمام ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور، اعلام فراخوان از طریق سایت طراحی شده و تعیین زمان ارسال آثار و طرح ها تا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ از جمله مراحل مقدماتی این جشنواره بود.   

وی در ادامه اضافه کرد: در مهلت ارسال آثار، تعداد ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد که با تشکیل کمیته داوری طرح ها و بررسی طرح های واصله، تعداد ۱۷ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد و نهایتا از بین ۱۷ اثر برگزیده، ۵ اثر جهت ارائه طرح خود در جشنواره اعلام آمادگی کردند.

زارع تصریح کرد: قبل از برگزاری جشنواره، کمیته اجرایی با تشکیل جلسات متعدد و اخذ پیشنهادات از سوی همکاران، اقدام به برنامه ریزی برای اجرای جشنواره در موعد مقرر در محل پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر کرد.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین مقرر شد که همزمان با برگزاری جشنواره از پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش زبان انگلیسی در استان بوشهر تحلیل به عمل آید.

زارع با اشاره به برنامه های اجرا شده در روز برگزاری جشنواره افزود: تجلیل از پیشکسوتان آموزش زبان انگلیسی استان بوشهر، ارائه ۵ اثر برتر به صورت سخنرانی، ارائه کارگاه تخصصی، سخنرانی علمی توسط توسط دکتر معماری عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان دانشگاه فرهنگیان از جمله این برنامه ها بود.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در پایان نیز از بذل توجه دکتر ساکی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور، دکتر مولایی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و کلیه اساتید و همکاران ارجمند که در اجرای این جشنواره مساعدت داشتند، نهایت قدردانی را دارم.

در این جشنواره دکتر نبوی نماینده معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن سخنرانی در مورد روند شکل گیری این جشنواره های پژوهشی و اهداف آنها پیام دکتر ساکی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور را قرائت کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94443