کد خبر: 94442 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1397 - 13:26
مدیرکل گردشگری بوشهر:
حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

اتحادخبر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش  مهر، ناصر امیرزاده عصر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر، از فضاسازی و اقدامات انجام گرفته در پست‌های ایمنی و سلامت و روحیه داوطلبی اعضای جوان در ارائه خدمات و فعالیت های بشردوستانه تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ضمن اشاره به اینکه جوانان سرمایه های شکوفایی ایران هستند بیان کرد: جوانان داوطلبی که در نوروز خدمت به هموطنان را به استراحت نوروزی ترجیح داده اند سرمایه های رشد و بالندگی ایران آینده‌اند.

امیرزاده با اشاره به تلاش جوانان در ترویج فعالیت‌های بشردوستانه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نوروز امسال با برنامه های ویژه و با نشاط در عرصه خدمت رسانی به میهمانان استان حضور چشمگیر دارد که اینجانب لازم می‌دانم از تمامی اعضای این جمعیت صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی با استقبال از کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای، این طرح را بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرده و با امضای میثاق‌نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان بوشهر نیز گفت: قطعا همراهی  و تعاملات جمعیت هلال احمر با میراث فرهنگی و گردشگری در مبحث خدمات رسانی به مهمانان عزیز نوروزی باعث رضایت مندی مسافرین از سفر به استان بوشهر خواهد بود وامیدواریم در کنار هم خاطرات خوبی برا عزیزان در نوروز ۹۷ رقم بزنیم./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94442