کد خبر: 94436 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1396 - 11:36
در دانشگاه فرهنگیان بوشهر؛
دبیران پیشکسوت آموزش زبان انگلیسی استان بوشهر تجلیل شدند

اتحاد خبر: در آئینی که با حضور مسئولان در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد، ۲۰ نفر از دبیران پیشکسوت آموزش زبان انگلیسی استان بوشهر تجلیل شدند.

اتحاد خبر: در آئینی که با حضور مسئولان در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد، ۲۰ نفر از دبیران پیشکسوت آموزش زبان انگلیسی استان بوشهر تجلیل شدند.


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: تجلیل از این دبیران در قالب جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان به میزبانی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صورت گرفت.

 

به گزارش مهر؛ اکبر مولایی گفت: تلاش بسیاری برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره ملی توسط مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صورت گرفت که امیدواریم رضایتمندی مهمانان جشنواره را فراهم ساخته باشد.

 

مولایی در ادامه بیان داشت: در این جشنواره اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز مشارکت بسیار فعالی داشتند و حضور دبیران آموزش زبان انگلیسی از سراسر استان بوشهر در این جشنواره و مشارکت فعال سرگروه های آموزش زبان انگلیسی این اداره کل موید گفته ماست.

 

وی افزود: در راستای توسعه دانش موضوعی تربیتی (pck) معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور اقدام به طراحی و اجرای ۲۰ جشنواره تجربیات برتر آموزشی - تربیتی در رشته های تخصصی و ۱۴ همایش آموزش رشته های تخصصی کرده است.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این جشنواره ها و همایش ها در سایه توسعه فعالیت های پژوهشی و نهادینه سازی آن با استقرار ساختارها و بسترهای لازمه در دانشگاه فرهنگیان تدارک دیده شده و از این رو ضرورت بسیار داشته، دارند و خواهند داشت.

مولایی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ها بیان داشت: سازماندهی دانش بومی حاصل از تجربیات اساتید و معلمان در آموزش رشته های تخصصی (pck)، ثبت و تدوین تجارب ارزشمند اساتید و معلمان در آموزش رشته های تخصصی (pck)، مبادله تجارب ارزشمند اساتید و معلمان در آموزش رشته های تخصصی (pck) و ایجاد نگرش مثبت نسبت به روایت نگاری تاملی در معلمان و مدرسان به منظور ثبت تجربیات ارزشمند حرفه ای خود از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره های دانش موضوعی – تربیتی هستند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به قطب بودن بوشهر در درس زبان انگلیسی در میان دانشگاه های فرهنگیان جنوب کشور ما نیز در هماهنگی با سازمان مرکزی دانشگاه اقدام به برگزاری نخستین جشنواره تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش زبان انگلیسی را برگزار کردیم.

 

مولایی خاطرنشان ساخت: برای اینکه این جشنواره بتواند اینچنین رضایت مهمانان و علاقمندان به آموزش زبان انگلیسی را فراهم کند، انجام نشست های منظم کمیته های علمی و اجرایی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را در دستور کار قرار داده بودیم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از ارسال هزار عدد پوستر جشنواره به سازمان آموزش و پرورش و پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور خبر داد و متذکر شد: در طول مهلت تعیین شده برای ارسال مقاله مشکلی از نظر بارگزاری مقاله در سایت نداشته ایم.

 

مولایی در ادامه عنوان کرد: در نشست های این جشنواره معاون و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سرگروه های آموزشی درس زبان انگلیسی این اداره کل حضور داشتند.

 

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۱۰۸ دانشجومعلم در مقطع کارشناسی پیوسته زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تحصیل می کنند و این دانشجویان ورودی سال های ۹۴ تا ۹۶ هستند.

مولایی تصریح کرد: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از استان های هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر هستند.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: امید است که بتوانیم در سال آینده دومین دوره این جشنواره را بسیار پربارتر از این دوره برگزار کنیم و سطح کمی و کیفی این جشنواره نیز افزایش چمشگیری داشته باشد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94436