کد خبر: 94428 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1396 - 08:46
رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با «اتحاد خبر»:
در مسیر خدمت و دفاع از حقوق مردم با هیچکس تعارف نداریم

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با «اتحاد خبر» عنوان کرد: هدف ما تنها خدمت رسانی و باز کردن گرهی از مشکلات شهر و شهروندان می باشد و برای پیشرفت و توسعه شهر به همراهی و همکاری شهروندان عزیز نیاز داریم. به گزارش «اتحاد خبر»؛ عباس تدین اظهار داشت: در مرحله اول باید بیندیشیم که مردم با چه عنوانی و با توجه به کدام ...

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی در گفتگو با «اتحاد خبر» عنوان کرد: هدف ما تنها خدمت رسانی و باز کردن گرهی از مشکلات شهر و شهروندان می باشد و برای پیشرفت و توسعه شهر به همراهی و همکاری شهروندان عزیز نیاز داریم.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ عباس تدین اظهار داشت: در مرحله اول باید بیندیشیم که مردم با چه عنوانی و با توجه به کدام شعارها و وعده های انتخاباتی به ما رای داده اند و سپس ببینیم که مردم در حال حاضر از ما چه انتظاراتی دارند.

وی با اشاره به سلامت نفس و پاکدستی شهردار دالکی، افزود: از مهمترین مسائلی که در شورا ایجاد اختلاف و تفرقه می کند انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورا می باشد که این شورا با سربلندی و افتخار و همدلی شهردار و هیئت رئیسه خود را انتخاب کرده است، لذا بنده از همکارانم در شورای شهر بابت حفظ این اتحاد و همبستگی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تدین با اشاره به مردمی بودن شورای شهر خاطرنشان کرد: شورای شهر یک نهاد مردمی و برخاسته از مردم است و تلاش من و همکارانم در این است که این وجهه مردمی را حفظ کرده و به مردم و آراء آنها احترام بگذاریم.

در مسیر خدمت و دفاع از حقوق مردم با هیچکس تعارف نداریم

رییس شورای شهر دالکی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت و دفاع از حقوق مردم با هیچکس تعارف نداریم ابراز داشت: خدمت به مردم از هر قشر، گرایش و هر سطحی به لحاظ معیشتی و اجتماعی از ضروریات کار شورا و شهرداری است. با این حال مردمی بودن و در مسیر خواسته ها و مطالبات مردم حرکت کردن کار دشواری است و نیاز به نگاه عادلانه در ارائه خدمات به همه اقشار دارد.

وی ضمن تشریح بخشی از عملکرد شورای شهر دالکی در شش ماهه دوم سال 96 ادامه داد: ما در این مدت 18 جلسه رسمی برگزار کرده ایم که تعداد مصوبات شورای شهر در این مدت و طی این جلسات 70 مصوبه بوده است.

 

مصوبات شورای پنجم در سال 96

 

عباس تدین با اشاره به برخی از مصوبات سال 96 شورای دالکی گفت: از جمله مصوبات شورای پنجم تشکیل کمیته نامگذاری معابر شهر، تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری جهت اجرا در سال 97 و همچنین تصویب بودجه سال 97 شهرداری می باشد.

وی اضافه کرد: بیمه تکمیلی برای پرسنل زحمتکش شهرداری، اهداء جوایز به افراد خوش حساب در امر پرداخت عوارض، خرید یک دستگاه مکانیزه استراحت جهت استفاده مسافران در ایستگاه دالکی به برازجان، تملک منازل در خیابان غدیر (کارگر)، خرید یک دستگاه پژو پارس جهت امورات اداری (خودروی شهرداری)، کمک به هیئت های مذهبی-مساجد-نمایشگاه ها-جشنواره ها و تیم های ورزشی به مبلغ صد میلیون ریال، پیگیری نوسازی شبکه آبرسانی، آسفالت کوچه های سطح شهر به مساحت تقریبی 3600 متر مربع و نصب تمثال مبارک شهداء در بلوار امام حسین (ع) از دیگر اقدامات شورای اسلامی و شهرداری دالکی می باشد.

تدین برخی از پروژه های عمرانی را به شرح زیر اعلام کرد:
*تملک اراضی و املاک در مسیر خیابان غدیر
*زیرسازی و جدول گذاری و لکه گیری معابر
*پیاده روسازی
*پیگیری و ساماندهی 40 عدد پایه روشنایی برق و 60 عدد لامپ
*ساماندهی و آسفالت آرامستان
*احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در بلوار امام حسین (ع)
*ترمیم و بازسازی نوار حفاری سطح شهر
*موزائیک فرش پیاده رو
*احداث پیاده راه سلامت در خیابان امامزاده احمد دالکی
*ساماندهی و انتقال سه شنبه بازار

برخی از اقدامات مهم شورای شهر دالکی

 

رییس شورای شهر دالکی تصریح کرد: برخی از اقدامات مهم شورا، دیدار با سردار واعظی و اخذ قول مساعد مبنی بر دائر شدن پلیس راهور در شهر دالکی، دیدار با مدیرعامل آب منطقه ای استان پیرامون حفر چاه آب برای نخیلات چشمه آب گوگردی و تصویب اعتبار در فرمانداری به مبلغ 384 میلیون، دیدار با دکتر ستوده معاونت محترم عمرانی استاندار بوشهر، جلسه با مدیر کل اوقاف پیرامون امامزاده احمد، بازدید از محلات شهر به صورت شبانه روزی توسط رئیس و اعضای شورا، دیدارهای متعدد با مسئولین و روسای ادارات مستقر در شهرستان (خصوصا برق-آب منطقه ای-جهاد کشاورزی)، و همچنین دیدار با نماینده مجلس، رییس آموزش و پرورش، ریاست تامین اجتماعی، رییس اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت شهرستان، دیدار و دعوت از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، حمایت از معلولین، جانبازان و افراد تحت پوشش بهزیستی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، دیدار و دعوت از مهندس حسین آبادی مدیر کل دفتر فنی استانداری و حضور در مدارس و ادارات سطح شهر، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تشریح عملکرد، حضور در مساجد جهت رفع مشکلات مردم و بازدید و سرکشی از واحدها و قسمت های مختلف شهرداری می باشد.

 

اقدامات فرهنگی شورای شهر دالکی

 

عباس تدین با اشاره به اهمیت بالای مقوله فرهنگ و امور فرهنگی در توسعه شهر و شهروندان اذعان داشت: برخی از اقدامات فرهنگی شورای شهر دالکی شامل برگزاری کوهپیمایی خانوادگی شهرستان دشتستان به میزبانی شهر دالکی، همکاری در برگزاری جشن بزرگ انقلاب، همکاری در برگزاری جشن یلدانه به مناسبت شب یلدا، همکاری در برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، تشکیل شهرداریار زن، حضور و کمک در برپایی جشن نیکوکاری و همکاری در برگزاری نمایشگاه چهل بهار است.

وی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت خدمت صادقانه به مردم اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم بر خود واجب می دانم از امام جمعه محبوب و دانشمند دالکی حجت الاسلام طالبی، شهردار محترم، کارکنان پرتلاش شهرداری دالکی، مردم فهیم و نجیب دالکی، مسئولین استانی و شهرستانی و محلی دولت تدبیر و امید، و اصحاب محترم رسانه که در نیمه دوم سال 96 با مجموعه ی شورا همکاری و تعامل کامل داشته اند مراتب تشکر و قدردانی را به عمل آورم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94428