کد خبر: 94426 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1396 - 00:14
با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر
شهرداران عضو خانواده معزز شهدا تجلیل شدند+تصاویر

اتحاد خبر:در آیینی با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان از شهرداران عضو خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد. مهرداد ستوده در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهردار شهید مهدی باکری اظهار داشت: شهید باکری علاوه بر خدمت در عمران شهری، در عرصه ایثارگری نیز نمونه...

اتحاد خبر:در آیینی با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان از شهرداران عضو خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهردار شهید مهدی باکری اظهار داشت: شهید باکری علاوه بر خدمت در عمران شهری، در عرصه ایثارگری نیز نمونه بود و جان شیرین خود را تقدیم نظام اسلامی کرد و باید همواره یاد و نام این شهید والامقام زنده بماند.


وی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه مسئولان به ایثار و شهادت و جامعه ایثارگری خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثارگری شهداست.
 
معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: اگر امروز فرصت خدمتگزاری پیش آمده باید قدردان شهدا باشیم، نه فقط در شعار بلکه در عمل نیز باید خدمتگزار شهدا باشیم.
 
ستوده تصریح کرد: جلسات و مراسماتی که مربوط به شهداست، هم تکلیف قانونی داریم و هم اینکه باید با عشق به شهدا و ایثارگران ورود کنیم چرا که ایثارگر کسی است که از منافع خود گذشته و منافع جمع و کشور را بر منفعت شخصی ترجیح داده است.

در این آیین از یوسف امیرزاده شهردار کلمه، رحیم جمالی شهردار کنگان و سید احمد علمداری شهردار نخل تقی که از خانواده معزز شهدا هستند با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در این نشست همچنین در ارتباط با ساماندهی گلزارهای شهدای سراسر استان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد که تا پایان فروردین ماه سال 97، مشکلات گلزارهای شهدای استان بررسی، احصا و اعتبارسنجی شوند و در قالب یک برنامه‌ریزی و جدول زمان‌بندی به مشکلات رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94426