کد خبر: 94402 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1396 - 11:14
استاندار بوشهر:
۲۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بنادر استان بوشهر هزینه می‌شود

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه توسعه بنادر ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد گفت: اجرای پروژه راه آهن بوشهر، شیراز بهترین عیدی دولت به مردم استان بوشهر بود. عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال جدید به مردم استان بوشهر، اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید آغاز عملیات پروژه ریلی استان بوشهر منجر به تحقق یکی...

بندر بوشهراتحاد خبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه توسعه بنادر ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد گفت: اجرای پروژه راه آهن بوشهر، شیراز بهترین عیدی دولت به مردم استان بوشهر بود. عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال جدید به مردم استان بوشهر، اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید آغاز عملیات پروژه ریلی استان بوشهر منجر به تحقق یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان بوشهر شود.

 

 وی با تشریح اتفاقات سال ۹۶ بیان کرد: سال ۹۶ با همه اتفاقاتی که داشت گذشت، حضور مردم در انتخابات، راهپیمایی های مختلف و ... وفاداری مردم به نظام را اثبات کرد.

 

استاندار بوشهر گفت: در سال ۹۶ حوادث تلخی از جمله زلزله، سقوط هواپیما و حادثه سانچی و اعتراضات دیماه را شاهد بودیم و این اعتراضات هم تلنگری به همه مدیران و کارگزاران بود که برای حل مشکلات آستین همت را بالا بزنند.

 

گراوند با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در استان بوشهر، اضافه کرد:  پروژه محور دالکی به کنارتخته مناقصه آن انجام شده و ۵۸ میلیارد تومان هزینه دارد و در حوزه توسعه بنادر ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد ضمن اینکه در حوزه کشاورزی هم اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

 

استاندار بوشهر ضمن تبریک سال جدید به مردم استان بوشهر یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیراز، بوشهر، دولت عیدی خوبی به مردم استان بوشهر می دهد.

 

منبع: مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94402