کد خبر: 94235 ، سرويس: مقاله
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1396 - 09:41
خودكشي به زبان ساده ...

اتحادخبر ـ قدرت مظاهري:  خب البته به تعداد راه هاي رسيدن به تركستان، راه هاي خودكشي هم وجود دارد. اين كه توان و بضاعت مالي و يا حتي سليقه ي خودكش يا خودكشي كننده به انتخاب كدام يك از راه ها منتهي شود، به ما يا هيچ كس ديگري ربط ندارد. به ما يا هيچ كس ديگري هم ربط ندارد كه خودكش چرا همان راه را انتخاب كرده و راه هاي ديگر را ....

قدرت مظاهري
خب البته به تعداد راه هاي رسيدن به تركستان، راه هاي خودكشي هم وجود دارد. اين كه توان و بضاعت مالي و يا حتي سليقه ي خودكش يا خودكشي كننده به انتخاب كدام يك از راه ها منتهي شود، به ما يا هيچ كس ديگري ربط ندارد. به ما يا هيچ كس ديگري هم ربط ندارد كه خودكش چرا همان راه را انتخاب كرده و راه هاي ديگر را امتحان نكرده است. با اين حال كل فضاي مجازي اينترنت و اينترانت و اونترانت و باقي نت هاي ديگر را هم كه زير و رو كنيد، غير از همين روش هايي كه ذيلا به آنها اشاره مي شود، راه ديگري نمي بينيد ( گشتيم، نبود. نگرديد، نيست) اين نكته البته نافي بروز خلاقيت هاي ناب و استعدادهاي شگرف هموطنان نمي شود. قورت دادن حلزون استوايي زنده، قرار گرفتن در لوله ي توپ آماده ي شليك، جاسازي مواد محترقه در اثني عشر، انفجار در اثر باد كردن شكم با پمپ هيدروليك، شيرجه زدن وسط شاخ هاي گاوميش نر،  بي اعتنايي به تعريف جوك زوجه توسط زوج و مواردي از اين دست، نكات ناب و خلاقانه اي هستند كه بايست جايزه ي خلاقيت را به مبدع و مخترع آن تقديم كرد.
اما متداول ترين راه هاي خودكشي تا حال حاضر عبارتند از: اسلحه گرم، انفجار، پرش از ارتفاع، تصادف، خودسوزي، رگ زدن، دار زدن، سرما، سيانور، غرق شدن، مسموميت، واجبي و هاراكيري!
به اختصار به معايب و مزاياي هر كدام از راه هاي مذكور مي پردازيم:
اسلحه گرم: زود آدم را خلاص مي كند اما فكرش را بكنيد، چه زحمتي براي ديگران درست مي كنيد! بعد از موفقيت تان چندين و چند نفر بايد تكه پاره هايتان را از در و ديوار جمع كنند. خون و خونريزي اش را هم فاكتور مي گيريم اصلا.
انفجار : آدم تكه تكه مي شود و هيچ اثري از او باقي نمي ماند اما با خودش خيلي چيزهاي ديگر را هم منفجر مي كند كه بعدا ممكن است به كار آدم هاي ديگر بيايند. مثلا انفجار در خانه يا ماشين، خانه و ماشين را هم قرباني خودكش مي كند.
پرش از ارتفاع: خب بنظر مي رسد راحت باشد اما اگر وسط راه بند تنباني يا مثلا كراواتي، شالي، چيزي از خودكش به جايي گير كرد و وسط زمين و آسمان معلق ماند و باقي آدم ها با همان حالتش سلفي گرفتند، خودكش چه خاكي بايد بر سرش كند؟
تصادف: در اين روش خودكش خودش را جلوي ماشين يا قطار انداخته و ريق رحمت را سر مي كشد اما راه بهتري كه اخيرا باب شده و تضميني هم هست، گرفتن بليط يكي از ايرلاين هاي وطني است.
خودسوزي: فكرش را بكنيد كه خودسوزي كرده ايد و عده اي قصد دارند خاموش تان كنند اما با بيل! خودت حديث مفصل بخوان از اين مجمل.
رگ زدن: روش خوبي است اما در اين روزگار پيدا كردن رگ، چندان كار آساني به شمار نمي آيد.
دار زدن: جالب و متداول است اما به طناب هاي داخلي و چيني اعتماد نكنيد. ( راستي چه خبر از واردات چند ميليون دلاري طناب از چين؟ )
سرما : ويژه ي قطب شمال. همراه با بسته ي آموزشي. كاملا تضميني. بشتابيد تا زمين كاملا گرم نشده.
سيانور: ممكن است چيني باشد و نتركد. ممكن است چيني باشد و يكباره بتركد. به هر حال ما گفته باشيم.
غرق شدن: روش غرق شدن، روش بسيار بسيار جالبي است ولي تبعات آن ممكن است دامنگيرتان شود و به دليل ايجاد رعب عمومي به اعدام با طناب دار محكوم شويد . ر . ك .  دار زدن.
مسموميت: يعني واقعا شما به سموم موجود در بازار اعتماد داريد؟ باباجان، اين ها يك مگس را هم نمي كشند. فقط تا مدت هاي مديد اسهال مي گيريد و دستشويي را قرق مي كنيد.
واجبي: بيشتر در زندان ها كاربرد دارد. بيرون از زندان نمي ارزد.
هاراكيري: ويژه ي اهالي شرق آسيا است. بيشتر دولتمردان و سياستمداران اين خطه پس از ناكامي و عدم موفقيت در حوزه ي كاري شان، خنجري را تا دسته در شكم خود فرو مي كنند و در همان حال به آدم هايي فكر مي كنند كه نظام كائنات از دست شان به ستوه آمده اند اما نمي ميرند.
..........................

پ ن : طبق آخرين خبرهاي منتشره، روشي ديگر براي خودكشي توسط متخصصين داخلي كشف شده و اخيرا توسط عيسي كلانتري ابراز گرديده است. خودكشي در عسلويه يا ASALLUYATION SUICIDEآخرين  متد خودكشي است كه مي تواند فرد را بي آن كه اثر مجرمانه اي از خود بر جاي گذاشته باشد، به ديار باقي بفرستد. عيسي افزود شرايط زيست محيطي و آلودگي هاي محيط زيست در عسلويه آنقدر بالاست كه زندگي در آنجا عملا خودكشي محسوب مي شود. و اين عيسي، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست كشور است. و هنوز هم هست!/ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94235