کد خبر: 94211 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 13:22
به مناسبت نوروز 1397؛
عرضه ی کتاب خاطرات زندگی‌ دکتر سید محمدمهدی جعفری به نام «همگام با آزادی»

اتحاد خبر: کتاب خاطرات دکتر سید محمدمهدی جعفری با نام «همگام با آزادی» به همت سید قاسم یاحسینی و توسط انتشارات فرهنگ‌گستر «صحیفه خرد» چند سالی است که منتشر شده و اکنون به مناسبت نوروز 1397 و به احترام مردم فرهنگ‌دوست دشتستان با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است. به گزارش «اتحاد خبر»؛ این کتاب در دو جلد منتشر شده است و....

اتحاد خبر: به تازگی انتشارات صحیفه خرد کتاب خاطرات دکتر سید محمدمهدی جعفری را با تخفیف استثنایی و تنها با 26 هزار تومان (بجای 75 هزار تومان، یعنی هر جلد حدود سیزده هزار تومان!) عرضه کرده است. کتابی که هم خاطرات تاریخ معاصر ایران دارد و هم خاطرات تاریخ معاصر برازجان!

به گزارش «اتحاد خبر»؛ این کتاب در دو جلد منتشر شده است و هر جلد حدود 700 صفحه می باشد.  

 

دکتر سید محمدمهدی جعفری در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق ایران (تصور کنید: روستای دهقائد در 80 سال پیش!) متولد شد و در سه سالگی سایه‌ی حمایت پدر را از دست داد و تحت شرایط سخت معیشتی و... بزرگ شد؛ اما نیم قرن جهاد و مبارزه به همراه تحصیل و تدریس و پژوهش های علمی، او را به یکی از موفق‌ترین مردان میدان علم و سیاست در ایران معاصر تبدیل کرد. جایگاهی که برای بسیاری از فرزندان این سرزمین که در زیر سایه‌ی پدر و مادر و داشتن امکانات مناسب و برنامه ریزی‌های درسی و...، شاید آرزویی دست نایافتنی باشد. دستیابی او به بالاترین درجه‌ی آکادمیک(استاد تمام دانشگاه) و بالاترین نشان پژوهش(کتاب سال جمهوری اسلامی ایران) تنها بخشی از افتخارات وی است. آری، آنکه از او سخن رفت کسی نیست جز پروفسور «سید محمدمهدی جعفری برازجانی».



کتاب خاطرات زندگی‌اش با نام «همگام با آزادی» به همت سید قاسم یاحسینی و توسط انتشارات فرهنگ‌گستر «صحیفه خرد» چند سالی است که منتشر شده و اکنون به مناسبت نوروز 1397 و به احترام مردم فرهنگ‌دوست دشتستان با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است. اتحاد خبر شما را به مطالعه این کتاب خواندنی و آموزنده دعوت می‌کند. کتابی که ما را با زندگی مردان بزرگ و سرچشمه‌های موفقیت آنان آشنا می‌کند.

 

همگام با آزادی:  خاطرات شفاهی دکتر سید محمدمهدی جعفری

جلد نخست: از آغاز تا آزادی از زندان، 727 ص.

 

فهرست بخش هایی از جلد نخست:






بخشی از متن کتاب:




جلد دوم: از آزادی تا انقلاب اسلامی، 653 ص.


فهرست بخشهایی از جلد دوم:

 





قیمت دوره دو جلدی: 75 هزار تومان و با تخفیف ویژه: 26 هزار تومان.
برای تهیه کتاب با این آیدی تماس بگیرید :
https://t.me/aamaaref

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94211