کد خبر: 94156 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 17:27
فرماندار دشتستان:
وضعیت آب شرب شهرستان مطلوب است/ عملکرد مجموعه بهداشت و درمان دشتستان ستودنی است

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان گفت: اقدامات خوبی در حوزه آب شرب مردم و کیفیت بخشی بیشتر به آن انجام شده و وضعیت آب شرب  هر 9 شهر شهرستان دشتستان مطلوب است.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، دکتر ارسلان زارع صبح امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: جامعه سالم متشکل از خانواده های سالم و انسانهای سالم ...

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان گفت: اقدامات خوبی در حوزه آب شرب مردم و کیفیت بخشی بیشتر به آن انجام شده و وضعیت آب شرب  هر 9 شهر شهرستان دشتستان مطلوب است.
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، دکتر ارسلان زارع صبح امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: جامعه سالم متشکل از خانواده های سالم و انسانهای سالم است و انسان سالم با شاخص های سلامت جسمی، روحی و روانی و به عبارتی بهداشت جسمی و روانی تعریف می شود.

نتیجه تصویری برای فرماندار دشتستان:
وی افزود: جامعه سالم و پویا مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت بیشتری طی می کند و به قله های موفقیت می رسد.
فرماندار دشتستان بیان داشت: دولت تدبیر و امید با اهتمام به سلامت مردم و نقش آن در پویایی و شادابی جامعه، تدوین سند جامع سلامت را در سطح کشور با تشکیل مجمع ملی سلامت و با دبیری و پیگیری دست اندرکاران این مهم یعنی وزارت بهداشت را آغاز کرد که بحمدلله آثار و نتایج مطلوبی در حوزه سلامت داشته است.
دکتر زارع با اشاره به اینکه سلامت آب شرب مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار داشت:  اقدامات خوبی در حوزه آب شرب مردم و کیفیت بخشی بیشتر به آن انجام شده و وضعیت آب شرب  هر 9 شهر شهرستان دشتستان مطلوب است.
وی تصریح کرد: البته در برخی نقاط شهرستان از لحاظ کمیت و کیفیت آب شرب مشکلاتی وجود دارد که انشاءالله با پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک مرتفع خواهند شد.
فرماندار دشتستان عملکرد مجموعه بهداشت و درمان شهرستان را ستود و ابراز داشت: با تلاشهای خانم دکتر خویش دوست و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، عملکرد این مجموعه رضایت بخش و ستودنی است .
دکتر زارع از آمادگی نهادها و دستگاه های اداری و دولتی شهرستان دشتستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: مجموعه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند و امیدوارم سال نو، سالی پر از خیر و برکت برای ملت سرافراز ایران باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94156