کد خبر: 94154 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 17:18
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
97 درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشت ثبت نام شده اند/ در راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی،اولین استان کشور بودیم

اتحاد خبر:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 97 درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) ثبت نام شده اند و 67 درصد مردم از خدمات این طرح برخوردار شده اند و این آمار در حال افزایش است.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام ...

اتحاد خبر:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 97 درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) ثبت نام شده اند و 67 درصد مردم از خدمات این طرح برخوردار شده اند و این آمار در حال افزایش است.
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، برکات بسیاری داشته و باعث افزایش میزان رضایتمندی مردم شده است.

نتیجه تصویری برای معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
وی افزود: زیرساختهای فیزیکی و الکترونیکی برای تسهیل در امورات سلامت مردم کاملا فراهم شده است و انشاءالله تلاش می کنیم از لحاظ کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم بیشتر و موثرتر شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: 97 درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) ثبت نام شده اند و 67 درصد مردم از خدمات این طرح برخوردارند و این میزان رو به افزایش است.
دکتر خواجه ئیان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت،  رایگان کردن دسترسی مردم به خدمات سلامت است و تلاش می کنیم بهترین خدمات  بهداشتی  را به مردم ارائه دهیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز داشت: تلاش کرده ایم در ارائه خدمات بهداشتی به مردم و دسترسی آسان آنها به این خدمات راه های سهل الوصولی را انتخاب کنیم که یکی از این خدمات، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی بود که به دور افتاده ترین نقاط استان و جامعه عشایری نیز از این طریق ارائه خدمت شد.
وی افزود: در راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی اولین استان کشور بودیم و هدف ما از این کار سهل شدن دسترسی مردم به خدمات دندانپزشکی بود.
دکتر خواجه ئیان مشارکت مردم در تحقق اهداف حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: 25 درصد ابزارهای تامین کننده سلامت در اختیار بهداشت و درمان است و مابقی در اختیار محموعه بهداشت و درمان نیست و در این میان نقش مشارکت مردم در تحقق اهداف حوزه سلامت مهم و کلیدی است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از وجود 436 قلم دارو در مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد و افزود: این خدمت نیز برای دسترسی آسان مردم به دارو بخصوص در ساعات غیرفعال بودن داروخانه های سطح شهر بوده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94154