کد خبر: 94130 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 11:10
استاندار بوشهر:
استان بوشهر برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی آماده است

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی استان بوشهر در نوروز گفت: باید با تلاش و پیگیری شرایطی را برای مسافران فراهم کنیم که با خاطره خوبی استان را ترک کنند. عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در رزمایش مشترک نیروهای امدادی و خدمات رسان نوروزی با تبریک روز شهید اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری جانبازان و شهدا است...

سفرهای نوروزیاتحاد خبر: استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی استان بوشهر در نوروز گفت: باید با تلاش و پیگیری شرایطی را برای مسافران فراهم کنیم که با خاطره خوبی استان را ترک کنند. عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در رزمایش مشترک نیروهای امدادی و خدمات رسان نوروزی با تبریک روز شهید اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری جانبازان و شهدا است.

 

به گزارش مهر، وی افزود: سال گذشته استان بوشهر پذیرای شش میلیون مسافر نوروزی بود بنابراین امسال وظیفه سنگینی بر عهده مسئولان استان است تا بتوانیم فرصتی برای مسافران فراهم کنیم که با خاطره خوبی استان را ترک کنند.

 

استاندار بوشهر ادامه داد: برای تحقق این امر، به یک فضای همدلی و هم افزایی بین همه دستگاه های اجرایی و ارگان‌های انقلابی نیاز دارد تا مسافران بهترین لحظات را در استان سپرس کنند.

 

گراوند با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی گفت: وظایف هیچ نهاد و ارگانی در کشور به اندازه فعالیت و خدمات نیروی انتظامی نیست، پاسداری از مرزها، امنیت داخلی، ترافیک و امنیت و  ...مرهون تلاش های خاموش نیروی انتظامی در سراسر کشور است.

 

وی اضافه کرد: در حالی که بسیاری از دستگاه های در روزهای پایانی سال در تلاش برای برنامه ریزی سال آینده هستند، اما نیروی انتظامی در تلاش و برنامه ریزی برای خدمات شبانه روزی در ایام نوروز است تا امنیت مردم و مسافران را فراهم کند.

 

استاندار بوشهر با تبریک دو موفقیت نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: بنده هم به نوبه خود از عملکرد فرمانده انتظامی استان بوشهر که منجر به این دو موفقیت کشوری شده قدردانی می کنم.

 

وی با اشاره به آمادگی استان بوشهر در نوروز اضافه کرد: استان بوشهر سال گذشته میزبان ۶ میلیون مسافر نوروزی بود و امسال هم آماده میزبانی از مسافران نوروزی خواهد بود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94130