کد خبر: 94122 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 10:40
نبود بازیکنان مصدوم تاثیری در روند بازی شاهین نداشت

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: نبود بازیکنان مصدوم تاثیری در روند بازی شاهین و پالایش نفت آبادان نداشت.

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: نبود بازیکنان مصدوم تاثیری در روند بازی شاهین و پالایش نفت آبادان نداشت.

به گزارش ایرنا، مهدی پاشازاده روز دوشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: سایر بازیکنان تیم در غیاب برخی از بازیکنان در نقش هایی که به آنها محول شده بود بخوبی ظاهر شدند که این روند منجر به کسب سه امتیاز حساس این بازی شد.


وی بیان کرد: با این حال با برگشتن بازیکنان باکیفیت مصدوم شده تیم، کادر تیمی شاهین تقویت شده و می تواند در برابر حریفان خود عملکرد بهتری داشته باشد.


پاشازاده ادامه داد: با وجود کسب سومین برد تیم شاهین تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده و تا امشب می توانیم در شادی برد بازی امروز باشیم و از فردا باید خود را مهیای بازی با نفت و گاز گچساران کنیم.


وی افزود: سعی داریم با یک بازی قابل و منطقی در برابر نفت و گاز گچساران نیز امتیاز لازم را کسب کنیم.


پاشازاده در ارتباط با آینده مربی گری خود در فصل آینده نیز گفت: در مربی گری دنبال کار هستم و هر جا که امکانات و ظرفیت خوبی داشته قدردانم باشم با جان و دل کار خواهم کرد.


شاهین با این برد 9 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم پالایش نفت آبادان نیز با این شکست همچنان بدون امتیاز در رده پنج جدول باقی ماند.
در هفته چهارم بازی ها شاهین در خانه برابر نفت و گاز گچساران صف آرایی می کند و پالایش نفت آبادان نیز به مصاف داماش گیلانیان می رود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94122