کد خبر: 94110 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 09:09
پزشکان و عوامل اجرایی درمانگاه صحرایی شهرستان دیر تجلیل شدند

اتحاد خبر: مسئولان شهرستان دیر با حضور در درمانگاه تخصصی صحرایی الی جنوبی از پزشکان و عوامل اجرایی آن تقدیر کردند.

اتحاد خبر: مسئولان شهرستان دیر با حضور در درمانگاه تخصصی صحرایی الی جنوبی از پزشکان و عوامل اجرایی آن تقدیر کردند.


به گزارش مهر، فرماندار دیر، امام جمعه دیر و جمعی از مسئولین شهرستان دیر با حضور در درمانگاه تخصصی صحرایی مستقر در الی جنوبی از پزشکان و عوامل اجرایی آن تقدیر کردند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر دوشنبه در حاشیه این بازدید گفت: این درمانگاه سومین درمانگاه تخصصی صحرایی است که توسط بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیر برپا می‌شود و تمامی تخصص‌ها بر مبنای درخواست خود مردم در این درمانگاه فراهم شده است.

 

احمد آخوندی افزود: برپایی درمانگاه صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی در امتداد رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان و پرستاران بسیجی همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای سربلندی این نظام تلاش و کوشش فراوانی کرده اند که خودکفایی در تولید برخی از داروها و واکسن‌ها نشانه این تلاش و فعالیت است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار کرد: با راه اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی، خدمات موثر و خوبی به مردمی که به هر نحو، امکان دسترسی به خدمات تخصصی و فوق تخصصی برایشان فراهم نبوده، مهیا شده است.

 

آخوندی تصریح کرد: همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان و قدردانی از حضور این ایثارگران مایه مباهات و موجب استمرار خدمات دهی به مردم محروم منطقه خواهد بود و این وظیفه‌ای همگانی است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94110